Nu Online
Momenteel zijn er 644 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwringen gekozen

28-8-2012 22:14:13
Vandaag zijn we gaan kijken voor trouwringen en we hebben er gekozen. We zijn bij Fede Di Oro geweest en zijn heel tevreden. Ze hebben veel keuze van ringen, geven je de tijd om te kiezen en ze zijn heel vriendelijk.
Dit is dus al weer iets dat van het to do lijstje geschrapt mag worden...

Donderdag kijken voor een trouwkleed, maar zoals ik eerder al gezegd heb wil ik geen typisch trouwkleed, dus ben benieuwd of ik iets ga vinden...

Agnes
5-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 712

Sara
15-6-2013
 Meld misbruik29-8-2012 9:01:42

Mag ik vragen hoeveel jullie ringen ovngeveer kosten van Fede Di Oro? En hoe ze er precies uit zien? Bedankt!

Linda
25-5-2013
 Meld misbruik29-8-2012 9:53:38

Amai jullie zijn ook op tijd met de trouwringen :-) Hier wel al een kleed, geen ringen :-)

Agnes
5-7-2013
 Meld misbruik29-8-2012 12:22:26

We zijn idd vroeg gaan zien voor ringen, daar hadden we nog tijd voor, maar we dachten we gaan al eens kijken en ja we vonden onze keuze dus hebben ze dan ook maar meteen besteld... De maand voor we trouwen kunnen we ze dan gaan afhalen en aanpassingen zijn dan nog steeds mogelijk...

Sara: je krijgt daar altijd 20% korting en met de korting er af kosten ze € 1180. Het zijn witgouden structuur trouwringen en bij mij zitten er 10 briljantjes in.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...