Nu Online
Momenteel zijn er 535 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedanking ouders

28-8-2012 22:22:12
Hallo allemaal, hebben jullie mischien leuke ideetjes om als bedanking aan onze ouders te geven ?
En eventuele leuke teksten ?

Bedankt !!

Groetjes x

Ina
4-5-2024
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 698

debora
18-7-2014
 Meld misbruik28-8-2012 22:37:40

Wij gaan waarschijnlijk een antieke fotokader geven met onze trouwfoto in..
Leuke teksten zijn ik echt mega slecht in, dus das iets voort laatste moment...hihi

angelique
12-12-2012
 Meld misbruik29-8-2012 8:17:24

hier hetzelfde fotokader met foto van onze trouwdag :-)

Sara
20-7-2012
 Meld misbruik29-8-2012 12:09:25

Hallo!

Wij hebben aan onze ouders een fles porto uit ons geboortejaar gegeven. Dit vonden ze heel origineel!!

Groetjes, Sara

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik29-8-2012 13:31:03

Bij ons gewoon een plantje met een kaartje waarop staat de ze na de trouw een kleine fotoalbum krijgen + een vergrote foto naar keuze en ook een dvd van onze dag. Tijdens de peech lees ik een tekstje voor over een boom en een tak (ouders en kind), vind het zelf een heel mooi verhaaltje maar ik heb het hier niet staan... Misschien eventjes opzoeken...

Alessia
7-9-2012

joke
13-8-2011
 Meld misbruik31-8-2012 20:27:05

hoi, wij gavan aan onze ouders een kaars met onze foto in verwerkt, ze waren er heel blij mee, de trouwdatum stond er ook op, uiteraard kregen ze na de trouw ook fotosmaar zo hadden ze meteen iets op de kast staan als herinnering aan de mooie dag, wij namen dezelfde foto als die die op de trouwuitnodiging stond, hebben dit gekocht in lummen bij de kaarskesprocessie

succes

debora
18-7-2014
 Meld misbruik31-8-2012 21:00:13

Hey Joke,

da vind ik ook wel heel leuk klinken :-)

Heb je hier toevallig ook een foto van? Zou dit ook nog wel zien zitten als kado

deborina3@hotmail.com

Groetjes,

xxx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...