Terug naar overzicht
Wij gaan waarschijnlijk een antieke fotokader geven met onze trouwfoto in..Leuke teksten zijn ik echt mega slecht in, dus das iets voort laatste moment...hihi
hier hetzelfde fotokader met foto van onze trouwdag :-)
Hallo! Wij hebben aan onze ouders een fles porto uit ons geboortejaar gegeven. Dit vonden ze heel origineel!! Groetjes, Sara
Hallo!
Wij hebben aan onze ouders een fles porto uit ons geboortejaar gegeven. Dit vonden ze heel origineel!!
Groetjes, Sara
Bij ons gewoon een plantje met een kaartje waarop staat de ze na de trouw een kleine fotoalbum krijgen + een vergrote foto naar keuze en ook een dvd van onze dag. Tijdens de peech lees ik een tekstje voor over een boom en een tak (ouders en kind), vind het zelf een heel mooi verhaaltje maar ik heb het hier niet staan... Misschien eventjes opzoeken...
De eerste is het: http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=357111&subjec...
hoi, wij gavan aan onze ouders een kaars met onze foto in verwerkt, ze waren er heel blij mee, de trouwdatum stond er ook op, uiteraard kregen ze na de trouw ook fotosmaar zo hadden ze meteen iets op de kast staan als herinnering aan de mooie dag, wij namen dezelfde foto als die die op de trouwuitnodiging stond, hebben dit gekocht in lummen bij de kaarskesprocessiesucces
Hey Joke, da vind ik ook wel heel leuk klinken :-)Heb je hier toevallig ook een foto van? Zou dit ook nog wel zien zitten als kadodeborina3@hotmail.comGroetjes,xxx