Nu Online
Momenteel zijn er 414 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Enkele vraagjes

29-8-2012 9:14:12
Waar huren jullie een rode loper? ( omgeving west vlaanderen)
Ik lees hier en daar dat mensen kleine attenties meenemen naar kerk of stadhuis om aan kindjes uit te delen.. .
Dat lijkt mij heel leuk maar het is nu niet dat wij zo 'n grote vriendenkring hebben met kleine kinderen, hoe weten jullie of er veel kindjes zullen komen? Ik vraag mij dus af zou ik dit ook voorzien of niet...
Hoe hebben jullie dit beslist of wat doen jullie??
Zijn er mensen die mij een firma van praatpaal of dergelijke kunnen adviseren, ervaringen??

groetjes en bedankt
xx

Julie
30-3-2013
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 834

tamara 7/9/2012

Meld misbruik29-8-2012 9:38:22

mijn rode loper heb ik gekocht in bellegem http://www.tentenambiance.be/
voor de kinderen aan de kerk heb ik ook iets, in de familie zijn er ook niet veel
maar heb gehoord dat de kinderen van school soms komen kijken en ik heb het zekere voor het onzekere genomen, kan ze later nog uitdelen op het avondfeest aan de gasten of zelf opeten

Catherine
20-10-2012
 Meld misbruik29-8-2012 10:06:35

Ik zoek ook nog een rode loper in Limburg, iemand die kan helpen?

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik29-8-2012 10:49:22

Bij carpet right kan je rode loper kopen aan 6,50€ de meter.

Groetjes

Heidi
31-8-2012
 Meld misbruik29-8-2012 11:28:37

bij Ceremonie Patrick in Brugge kan rode loper huren
wij voorzien ook snoepjes voor ah gemeentehuis zijn er over dan zijn ze voor de kindjes van de familie
ik heb die gewoon zelf gemaakt met zakjes van de ava en schepsnoep is zeker en vast niet duur ook zo

Saar
7-9-2013
 Meld misbruik29-8-2012 12:31:08

Ceremoniemeester Luc Beernaert (Ichtegem) verhuurt dat ook. Soms zijn er ook bruidjes op het forum die de hunne verkopen, misschien ook een idee?

Silke
6-10-2012
 Meld misbruik29-8-2012 15:16:27

Wij voorzien ook helemaal niets voor kindjes... Niet dat we niet kindvriendelijk zijn maar onze familie komt van ver en brengen de kindjes naar de (schoon)ouders die niet op het feest moeten zijn zodat ze niet meer weg en weer moeten rijden dus die kindjes zullen al niet aan het stadhuis of onze plechtigheid zijn.
Verder kennen wij nog niet zoveel mensen met kleine kindjes, op enkele na maar waarvan we niet verwachten dat ze zullen iets komen afgeven.
Onze plechtigheid is nu ook niet in de Kerk maar gewoon een zaaltje die wij huren, dus verwachten wij ook niet dat er zoveel mensen zullen "iets komen afgeven of gewoon eens komen gapen bij het buiten gaan"...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...