Terug naar overzicht
mijn rode loper heb ik gekocht in bellegem http://www.tentenambiance.be/voor de kinderen aan de kerk heb ik ook iets, in de familie zijn er ook niet veelmaar heb gehoord dat de kinderen van school soms komen kijken en ik heb het zekere voor het onzekere genomen, kan ze later nog uitdelen op het avondfeest aan de gasten of zelf opeten
Ik zoek ook nog een rode loper in Limburg, iemand die kan helpen?
Bij carpet right kan je rode loper kopen aan 6,50€ de meter.Groetjes
bij Ceremonie Patrick in Brugge kan rode loper hurenwij voorzien ook snoepjes voor ah gemeentehuis zijn er over dan zijn ze voor de kindjes van de familieik heb die gewoon zelf gemaakt met zakjes van de ava en schepsnoep is zeker en vast niet duur ook zo
Ceremoniemeester Luc Beernaert (Ichtegem) verhuurt dat ook. Soms zijn er ook bruidjes op het forum die de hunne verkopen, misschien ook een idee?
Wij voorzien ook helemaal niets voor kindjes... Niet dat we niet kindvriendelijk zijn maar onze familie komt van ver en brengen de kindjes naar de (schoon)ouders die niet op het feest moeten zijn zodat ze niet meer weg en weer moeten rijden dus die kindjes zullen al niet aan het stadhuis of onze plechtigheid zijn.Verder kennen wij nog niet zoveel mensen met kleine kindjes, op enkele na maar waarvan we niet verwachten dat ze zullen iets komen afgeven.Onze plechtigheid is nu ook niet in de Kerk maar gewoon een zaaltje die wij huren, dus verwachten wij ook niet dat er zoveel mensen zullen "iets komen afgeven of gewoon eens komen gapen bij het buiten gaan"...