Alessia
7-9-2012
|
29-8-2012 13:36:05
Awel, wij hebben twee verschillende ringen van twee verschillende merken. Hij heeft een traditionele gouden simpele ring en ik heb een bricolor (meer witgoud dan goud) met een 12 steentjes... Ze passen uiteindelijk wel bij elkaar maar dat was helemaal niet de bedoeling, je draagt het namelijk altijd dus dan mag je het op zijn minst toch mooi vinden hè :)
|
|
Stéphanie
|
29-8-2012 13:39:33
Hoi!
Wij hadden ook een verschillende smaak van ringen dus hebben we geen ringenpaar genomen maar hebben we zelf een nieuw paar samengesteld met elk een andere ring. Deze passen ook wel bij elkaar maar was bij ons ook niet echt de bedoeling.
|
|
Michèle
1-12-2012
|
29-8-2012 13:51:47
Wij hebben ook geen ringenpaar, maar elk onze eigen zin gekozen! Ik vind de zijne mooi, maar wou voor mezelf iets anders. En zo was dat bij hem ook! Gezien je hem zelf moet dragen, en hopelijk voor een lange tijd moet je kiezen wat je zelf leuk vind.
|
|
Fien
12-12-2012
|
29-8-2012 14:06:57
Bij ons is het een ringenpaar van Auro Design, maar het zijn twee verschillende ringen. De zijne is effen witgoud, de mijne is witgoud met een paar steentjes in.
|
|
Sara
6-10-2012
|
29-8-2012 14:09:04
wij hebben ook niet hetzelfde, hij wou graag een ijsstructuur tegen de krassen en ik vind dat niet mooi dus ik heb een effen
|
|
Silke
6-10-2012
|
29-8-2012 15:12:18
Hier idem: absoluut niet twee dezelfde ringen, geen paar gekocht! Het is nu ook niet zo dat ze vloeken als je ze naast elkaar legt, want het is beiden effen witgoud. Zijne is gewoon heel simpel effen model, niet te breed, redelijk klassiek model (was gewoon ook het mooiste aan zijn hand, moest ik kiezen was het ook een ander iets moderner model maar stond gewoon niet mooi aan zijn hand en je moet het tenslotte altijd aan doen éh. Mijne is dan redelijk breed, eerder hoekig ipv afgerond, met heel wat steentjes er nog eens op (niet in maar op).
Wij zijn naar FDO geweest en daar zeiden ze ook gewoon van kijk wat jullie elk mooi vinden, je moest zeker niet per paartje kopen! Dus niet mee inzitten zou ik zeggen! Liever elk een ring die je mooi vindt dan één die echt tegen zijn zin één koopt..
|
|
Heidi
7-7-2012
|
29-8-2012 15:24:22
wij hebben ook compléét iets anders. de zijne is zilver, de mijne goud ! dat alleen al :) qua uitzicht ook totaaaaal anders. ik heb helemaal geen typsche trouwring, het is een zelf ontworpen roos met diamant in het hartje, de zijne gewoon een bredere gezandstraalde ring :)
|
|
Agnes
5-7-2013
|
29-8-2012 16:06:06
Wij hebben wel een ringenpaar, bij mij zitten er wel steentjes in, maar voor de rest zijn ze hetzelfde...
|
|
Melissa
11-8-2012
|
29-8-2012 16:07:50
Wij hebben ook 2 totaal verschillende ringen hoor! Ik een gouden ring met mat en glanzend goud en een steentje. Hij een stalen ring met de gravure aan de buitenkant (ook héél mooi!).
Je moet vooral dragen wat je zélf mooi vind, tenslotte is het voor de rest van je leven ;)
|
|
angelique
12-12-2012
|
29-8-2012 17:47:44
wij hebben een ringenpaar , daar stond ik op ... ik vind dat deze de eenheid nog dichter maakt tussen man en vrouw. het enige verschil is dat er bij wat steentjes in zitten en die van mijn toekomstige is effen. maar al de rest is HETZELFDE!!
|
|
Chantal
16-6-2012
|
29-8-2012 18:10:29
Hoi Wij hebben ook twee totaal verschillende ringen...maar die toch mooi bij elkaar passen (vind ik zelf). Ikzelf heb hele dunne vingers dus ik wou ook een heel fijn ringetje..mijn man heeft grote mannelijke handen, dus zijn ring mocht breder/groffer zijn..dus vandaar: 2 totaal verschillende ringen. Een fotootje:
|
|
Stephanie
16-8-2013
|
29-8-2012 18:57:19
Ooh Chantal, héél mooie ringen. Mag ik vragen hoeveel je ze betaald hebt (of is dat te persoonlijk)? Groetjes
|
|
Chantal
16-6-2012
|
29-8-2012 19:28:12
Tuurlijk mag je dat weten : Voor de 2 ringen samen hebben we 1020 euro betaald bij Fede Di Oro. Ringen zijn allebei witgoud, en in mijn ring zitten 9 diamantjes. Xxx...
|
|
Stephanie
16-8-2013
|
29-8-2012 20:20:16
Ik vind ze echt prachtig!! Ben blij dat er nog bruidjes zijn die niet dezelfde ring als hun man nemen. Mijn vriend zal wss zo'n ring als jouw man nemen (Chantal), en ik wil een smalle ring met 1 of 3 steentjes, klassiek en tijdloos
|
|
Chantal
16-6-2012
|
29-8-2012 20:36:01
Voila, dan moet je dat gewoon doen! Zoals hierboven al eens gezegd eens geweest..je ring gaat mee voor de rest van jullie leven, dus dan ga je beter voor de ringen van jullie dromen..ook al zijn ze niet hetzelfde. Jullie twee zijn immers ook niet identiek..en hebben elk een eigen persoonlijkheid/eigenheid...dus waarom kunnen jullie ringen dat ook niet hebben. Vind ik juist mooi...dat je je verbind aan elkaar doormiddel van een ring (en de gravering binnenin), maar dat je toch nog jezelf kunt blijven en je eigenheid kunt bewaren.
Voor mij maakte het dus echt niet uit dat ze niet hetzelfde zijn..voor mij telde het symbool erachter veel meer (bv. mijn ring heeft 9 steentjes omdat we dit jaar (het jaar van onze trouw) 9 jaar samen zijn. De datum van gravering binnenin symboliseert ons leven vanaf het moment van ons ja-woord en de 9 steentjes zijn mijn herinneringen die ik meeneem van de voorbije 9 jaar samen, zodat ik die ook altijd met me meedraag).
Lieve groetjes
Chantal
|
|
Saar
7-9-2013
|
29-8-2012 20:47:57
@Chantal: Kun je bij FDO ringen verkrijgen in maat 48? Ik heb erg fijne vingers en vrees dat de ringenzoektocht nog moeilijk wordt... (De meeste zouden maar starten aan maat 50; maar daar heb ik dus niets aan)
|
|
Chantal
16-6-2012
|
29-8-2012 21:01:35
@ Saar: ja zeker zenne! Mijn ring heeft uiteindelijk maat 48,5 gekregen (denk ik toch..ben niet meer helemaal zeker van de maat) en er waren nog een aantal kleine ringmaatjes (wat ik al geweldig vond...want mijn vingertjes zijn echt mikado-stokjes (ik pas nog steeds in de ringen van in mijn kindertijd: de ringen die ik als 8-jarige droeg aan mijn ringvinger past nu nog aan mijn pin)..dus ik verschoot dat ze inderdaad zo'n kleine pasvormpjes hadden :D).
Maar alleszins: ze hebben dus zeker pasvormpjes voor hele ieniemienie dunne vingers, maar ook voor hele dikke :D (haha daar kon ik 3 vingers te gelijk door duwen en dan was het nog te groot :D). Dus zeker en vast eens gaan kijken, want de meeste juweliers beginnen inderdaad van maat 50 (was trouwens een heel gedoe met mijn verlovingsring..hebben ze echt werk mee gehad omdat zo klein te krijgen want dat deden ze normaal nooit)
Lieve groetjes
Chantal
|
|
Chantal
16-6-2012
|
29-8-2012 21:02:33
btw: de juwelier van mijn verlovingsring was niet FDO, maar een juwelier hier uit de streek (Kempen)..
|
|
Saar
7-9-2013
|
29-8-2012 21:06:52
@Chantal: Mijn verlovingsring is ook naar de zilversmid geweest, zodat die paste.
Maar ik check zeker eens FDO, dan kan ik er iig al enkele passen, wat bij de meeste juweliers al niet kan. Hartelijk bedankt voor de info!
|
|
tima
8-9-2012
|
|
|
Vicky
15-9-2012
|
29-8-2012 23:51:36
mijn vriend heeft een heel eenvoudige stalen ring van een bevriend koppel van ons die juwelen ontwerpen. ikzelf ben naar fdo geweest voor mijn ring. en is iets helemaal anders. een dubbele inschuifring met 22 steentjes de ringen maken ze opnieuw bij fdo, dus doet er niet toe welke maat je hebt. bij elke ring kun je nog zeggen: oh, ik heb liever dat een beetje anders, of dit wil ik niet. zeker een aanrader hoor!
|
|