Terug naar overzicht
hey Tabita, hebben ze geen lingerie waar je uw jurk gekocht hebt?Is natuurlijk ook niet echt goedkoop dan maar toch confortabeler en kwaliteitsvoller dan bv hunkemoller. EN je kan het dan samen passen.
Ik heb mijn strapless bh uit de collectie van Esprit! Was helemaal niet duur en zit comfortabel (ook nog een beetje "sexy" door de subtiele kant die er aan zit). Veel succes!
Waar heb je die wonderbra gekocht? Ik ben al een tijdje op zoek naar die strapless bh, maar vind hem nergens.
De mijne komt van Etam :-).Nu hebben wel alle strapless-bh's siliconen stroken, dit om afzakken tegen te gaan, dus weer wel niet of een andere bh gaat helpen.Groetjes,Evelien
Hey,heb nu eentje gekocht bij women's secret. de siliconen zijn een pak zachter, en de bh in het algemeen een pak soepeler... ga hem nu 2 dagen dragen om te zien of hij problemen geeft...Als ik toch nog problemen heb, dan doe ik gewoon 1 van mijn gewone bh's aan, en verstop mijn schouderbandjes :-)groetjesTabita
@ Jolien, had hem gevonden bij Inno :-)
Dankjewel beiden. Morgen shoppen dus :)
hier is het een gewone bh de naaister van de bruidswinkel gaat hem in naaien en de bandjes afknippen omdat ik er nadien toch niets meer aan heb is het een goedkopen van de h&m geworden extra push up zowiezo moest de rug afgesneden worden en ingenaait (omdat mijn rug enkel linten mogen gezien zijn) dus zag ik geen reden om op zoek te gaan naar strapless
Prima donna