Terug naar overzicht
Ik kan je vertellen dat ons bloemstuk voor op het altaar ongeveer 100€ zal kosten, het stukje rond de paaskaars ongeveer 50 € ( dit zal met grote witte rozen en wat ander groen zijn) en de bloemen voor aan de stoelen (2 cala's en wat groen aan ongeveer de eerste 7 a 8 rijen ongeveer 80 euro in totaal. Voor de rest houden wij het vrij sober. We zijn met 2 koppels die die dag trouwen en we leggen samen voor de bloemen, dus dat scheelt he... Veel succes in je zoektocht!! De winkel waar wij gaan in helaas in voor jou in Oost-vlaanderen...
Mieke, wij moeten rekenen op een kleine 250 euro. Wat zit daar in: stuk voor op altaar, 12 bloempjes voor aan eerste 6 rijen stoelen, stukje voor op het graf van mijn vader, 2 boeketten voor de mama's, 5 coursages en mijn bruidsboeket!Valt goed mee vind ik!succes nog met de voorbereidingen! Kan je niet helpen aan adressen, ben van west-vlaanderen
ik ben gisteren een bruidsboeketje gaan bestellen voor mij en een kinderboeketje voor men dochterke van 5 jaar.ik heb gekozen voor een klein bloemboeketje met bordeaux calles en een paar schoon bladerenen alles samen zou rond de 30a 35€ kostende bloemstukjes in de feestzaal wordt door hen zelf bezorgden moeten we gewoon 7€ denk ik het stuk rekenen.we trouwen niet voor de kerk
Dag Mieke,Ik ben niet naar een bloemist gestapt maar naar iemand die het als hobby bij doet. Dan vallen die prijzen best mee hoor. Ik heb bij haar ook foto's gezien van eerdere bruiloften en versieringen. Nu ben ik onlangs gaan kijken op het marktje waar ze staat en heb ik alles in realiteit kunnen bekijken. Het is echt de moeite. Haar prijzen vallen best mee : mijn trouwboeket zou rond de 20 Euro zijn. De tafelstukjes 3 euro. Mocht je interesse hebben kan je haar eens bellen. Ze komt uit Heist op den Berg, Anita is haar naam en haar tel.nr. is : 0477-74.50.09. Groetekes en nog veel plezier met je voorbereidingen. Trouwens wanneer is jullie huwelijk ? Voor ons is het 8 januari, nog 72 dagen te gaan ! Doeiiii. Hilde
KATHYKUN JE MIJ DAT ADRES EENS DOORGEVEN VAN WEST-VLAANDEREN.WIJ TROUWEN IN MEI VOLGEND JAAR EN BEN NOG OPZOEK NAAR EEN GOEDE BLOEMISTALVAST BEDANKTGROETJES HANNELORE