Terug naar overzicht
Jeetje wat een 'zeikers' allemaal... Sorry dat ik 't zo verwoord hoor...Maar ik vind dat je groot gelijk hebt! Het is jouw dagje, en JIJ moet je toch niet aanpassen aan anderen zeker op jullie dag!? Pff...En trouwens, bij mij had mijn ventje mijn kapsel ook al gezien hoor (weliswaar nog in een andere kleur), maar ik vond dat ook niet zo erg.. Mijn schoenen had hij ook al gezien...Mijn kleed was eigenlijk het enige wat ik verborgen wou houden, de rest vind ik maar bijzaak :)
ooo amai, das nog schoner!!!hoe erg is da allemaal wel nie...In mijn ogen gewoon jaloerse mensen!
Dat verborgen houden ken ik! De kleren van mijn schoonmama en zus mag ik ook niet weten, maar zij hebben mijn kleed wel gezien. Wie is de bruid hè? :/
Brr... ik krijg er de kriebels van... mensen die anderen mensen het moeilijk maken, degoutant.
Dat je het kleed van de bruid nog niet mag zien.. is heel normaal. Maar jij mag toch weten hoe de rest er van je familie zal uitzien? Wat is daar nu zo geheim aan? Mensen kunnen toch soms onzin vertellen ze!! en amai @ Jolien. Zij wel jouw kleed en jij hun kledij niet mogen zien.. Slaagt op niks!! Pff ik krijg er ook de kriebels van. ;)
troost u bij mij ging het er ook zo aan toe, mocht het niet weten van de schoonmama, haar vriendin en de schoonzus. moest dan wel de teennagels lakken van de schoonmama, wel moeilijk als je de kleur van het kleed niet mag weten! uiteindelijk dan toch gezegd maar mocht het tegen niemand zeggen! en omdat ze zo deden heb ik hun op de dag van de trouw geen enkel compliment gegeven over hun kleding! nah! niets van aantrekken, jij bent de bruid en jij zal stralen! de rest is bijzaak!!!
Amai! Melissa "nailt" het daar volledig: wat 'n zeikers...Het is jouw dag en als er zich dus iemand nièt in bochten moet wringen ben jij het wel,he.