Nu Online
Momenteel zijn er 602 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zenuwachtig

29-8-2012 19:17:37
Hoi,

HEt gaat vast stom klinken maar ik ben zo zenuwachtig aan het worden voor 8 sept...
Deze dag ga ik voor het eerst op kleedjesjacht en ik heb daar stress voor :s

Stress dat verkoopsters mij ni gaan helpen, stress dat ik niks vind binnen mijn budget (ik wil graag onder de duizend Max 1250) blijven.
Stress dat ik ni serieus genome ga worden (ik lijk nog vrij jong al ben ik al 26)

Daarnet wandelde ik voorbij een van de winkels die op mijn lijstje stond en ik kreeg het echt benauwd :S Denk dat mijn vriendinnen mij overal gaan moeten binnen sleuren :s

De winkels op mijn lijstje zijn:
- Jagre
- Jagre outlet
- La tiara
- Bruidsparadijs

Sorry voor mijn vast aanstellerij :s

sarah
3-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 17 | Gelezen: 913

Evelien
22-6-2013
 Meld misbruik29-8-2012 20:00:42

Hey Sarah, trek het je niet aan!
Ik heb dat ook, nachtmerries dat ik geen kleed naar men smaak vind en in echt iets lelijks moet trouwen omdat ze nergens mijn maat hebben....Denk dat dat een beetje normaal is...
Het zal vast echt leuk worden! Succes ermee! X

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik29-8-2012 20:20:27

Ik begrijp dat je daar stress voor hebt. Ik had dat ook wel. Ik heb eigenlijk nog meer stress voor de volgende pas. Ik kan er nu niets meer aan veranderen he. ;)
Maar dat is eigenlijk nergens voor nodig hoor. Ik heb al veel positieve reacties gehoord over de winkels die jij opnoemt. Je hebt een goede keuze gemaakt. En over uw budget moet je je al zeker geen zorgen maken. In het begin als je binnenkomt moet je dat direct zeggen, bij mij vroegen ze er zelf naar en ze hielden daar echt rekening mee. En over dat serieus nemen.. Daar moet je ook geen stress voor hebben hoor! Ze zijn blij dat je bij hun komt kijken.. Ik ben 23 en ik lijk ook nog jong maar ik heb daar echt niets van gemerkt dat ze me anders behandelen ofzo. En ze gaan je met plezier verder helpen hoor. Oke in de ene winkel ga je een iets positievere ervaring meemaken dan de andere, dat is normaal. Maar al bij al gaat het goed meevallen hoor, geloof mij!! :)

Saar
7-9-2013
 Meld misbruik29-8-2012 20:27:39

Oh, dat gevoel ken ik ook. Ik heb net mijn eerste afspraken vastgelegd en ik vind het vreselijk spannend. Ik ben al geen passer en vrees niet geduldig genoeg te zijn om meer dan een uur te passen.

Ook dat jong zijn ken ik, ik ben er 31, maar wordt meestal maar 20 geschat en aanzien als een snotjong. (Vind ik hatelijk, maar kan ik niets aan doen natuurlijk, ik heb nu eenmaal die babyface) Daar zal ik me dus niets van aantrekken.

Ik deel je stress dus. Laat weten hoe het geweest is, hé! Ben benieuwd.

Stephanie
16-8-2013
 Meld misbruik29-8-2012 20:45:03

Ik ken het gevoel!! Heb al een paar winkels opgebeld, en sommige dames waren helemaal niet vriendelijk!
Ik verschiet er wel van hoelang op voorhand je al moet gaan zien voor een kleed.
Ik had gedacht aan zo'n 8 maanden op voorhand te beginnen zoeken, of is dit echt véél te laat?

Shana
3-8-2013
 Meld misbruik29-8-2012 21:16:34

Sarah!
haha... niet zenuwachtig zijn...
Alles komt goed. Ik heb btw mijn trouwjurk gevonden in Liliane Claes te Herentals, ik zou ook eens langs Cermo gaan in Turnhout..Ik weet het, niet echt bij je deur maar een uitstekende service en super lieve mensen!
Ik wou toen ook met mijn vriendinnen eerst gaan, maar ik heb dan toch mijn mama meegenomen,omdat ik het gevoel zou hebben dat mijn vriendinnen mijn keuze zouden beïnvloeden.
Maar het zal zeker en vast leuk worden met je vriendinnen hoor ;-) Ik ben ook 25,en ze dachten bij mij ook dat ik veel jonger was, dus niets van aantrekken!

Shana
3-8-2013
 Meld misbruik29-8-2012 21:19:31

@Stephanie,

Ik denk niet dat 8 maanden te laat is, maar je moet dat maar eens aan die verkoopsters vragen,die weten dat wel.
Ik trouw 3 augustus 2013, dus 2 weekjes voor jou. En ik heb mijn kleed al van november 2011....Ja, ik wil alles goed geregeld hebben,dat ik me op het laatste geen zorgen hoef te maken.
Als ik jou was, zou ik toch eens beginnen rondkijken...Wil je natuurlijk niet zenuwachtig maken eh, maar dan kan je alles op het gemakske doen. ;-)
Veel succes met je zoektocht!

sarah
3-8-2013
 Meld misbruik29-8-2012 21:50:19

dat is het net mijn familie ligt er ni echt wakker van zoude mij gewoon in ne vuilzak laten trouwen
Dus ik ben blij dat mijn vriendinnen meegaan, ik koos er twee die heel eerlijk zijn en als zou ik zegge het is mijn droomjurk dan zoude ze het nog eerlijk zegge moest ik mega lelijk met die jurk staan.

Bedankt voor de peptalk meisjes
dikke zoen

VV
8-9-2012
 Meld misbruik29-8-2012 22:01:56

Hey Sarah,

Ik trouw op 8 september en ik kan je zeggen voor het kiezen van je kleedje hoef je zeker en vast niet zenuwachtig te zijn. Het is de mensen hun job om je te helpen bij het zoeken van een kleedje. Je zal zeker iets vinden en serieus genomen worden. Na 1jaar en 6 maanden verloofd te zijn en onze trouw te hebben georganiseerd kan ik je zeggen dat er veel meer stressmomenten zullen zijn dan het vinden van je kleedje. Ik kijk uit naar volgende week zaterdag wanneer ik alle stress en organisatie kan achterwege laten en genieten van onze dag. Ik wens jou veel succes toe met het zoeken van je kleedje en de rest van de organisatie van je huwelijksdag. Maar zeker niet stressen, een kleedje zoeken is een van de plezantse dingen, dus geniet ervan!!
PS. mijn kleedje komt van La Sposa te Roeselare!
Bride V.

Marlies
14-12-2012
 Meld misbruik29-8-2012 23:03:20

Hey Sarah, mijn kleed is ondertussen al gekozen en besteld, en zal in oktober klaar zijn voor een eerste pas. In mijn geval hebben ze gezegd dat 8 maand zo ongeveer het minimum is (tenzij je een model kiest dat voorradig is). Maar je kan het daar altijd navragen hé. In elk geval, moest je ergens komen waar ze niet vriendelijk zouden zijn, jij bent de klant, en dan koop je toch gewoon niets? Maar in de meeste gevallen zijn ze heel behulpzaam en lief!

Stephanie
16-8-2013
 Meld misbruik30-8-2012 8:36:56

VV
La Sposa staat ook op mijn lijstje.
Hebben ze daar veel keuze, wat is zoal de gemiddelde prijs van de jurken?

xxx

Famke
1-6-2013
 Meld misbruik30-8-2012 10:53:22

Dag Stephanie,

Ik ben deze week bij La Sposa geweest (eerste winkel die ik deed) en daar hebben ze wel een ruime keuze als je een ruim budget hebt. Ze vroegen mijn max. budget en ik zei dat ik toch graag niet boven de 1500€ zou gaan, maar dan kon ze mij blijkbaar niet zoveel kleedjes laten zien, dus heb ik mijn grens verlegd naar 2000€. Ik heb nog maar 2 winkels gedaan (La Sposa en Robel, beiden in Roeselare) en in elke winkel een favoriet kleedje. Ze lijken heel erg op elkaar, maar wel een verschil van 500€... en uiteraard had ik bij het duurste kleedje het grootste 'waw-gevoel' hoe kan het ook anders... Vrijdag ga ik nog naar bruidskledij Steven in Torhout. En misschien nog eens naar Rijsel, want blijkbaar zouden de kleedjes daar veeeeeeeeel goedkoper zijn.

Succes!

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik30-8-2012 12:44:55

Zeer herkenbaar! Hier was ook veel stress gepaard met de jurkjacht maar het is oooh zoooo leuk!!!!!!
en ook al valt het misschien niet overal even goed mee, de moed niet opgeven!!!
Ik heb het ook gewoon gezegd in de winkels dat ik zenuwachtig was!
Dinsdag heb ik men jurk nog eens een keertje aangehad, het pasmodel welliswaar want mijn is besteld maar mijn getuige wilde hem zo graag eens zien en dat mocht!!!

Stjerne
13-7-2013
 Meld misbruik30-8-2012 12:57:13

Sarah, ik moet nog een afspraak maken om te gaan passen, maar kan mij heel goed voorstellen hoe je je voelt! Mijn budget is ongeveer hetzelfde als dat van jou en ik ben ook wel bang dat ik niets ga vinden met het wow-effect. Maar goed dat je jouw twee goede vriendinnen meeneemt. Het komt vast wel in orde!

sarah
3-8-2013
 Meld misbruik31-8-2012 18:57:04

ik hoop echt dat ik het net zo leuk ga vinden als jullie.
Ik kocht vandaag de nieuwe bruid en bruidegom in de hoop al mooie jurken te zien en er was geen een waar ik meteen WAUW!!! zei (hmm mooi wel maar toch)

valt het op dat ik stress heb
:s

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik1-9-2012 8:53:50

Hey sarah, op websites en in magazines had ik ook nooit echt een WAW hoor en mijn jurk heb ik ook niet zelf uit de rekken gehaald!De verkoopster zei: 'ik denk dat je met deze heel mooi zal staan' EN ze had gelijk!!!!!!!!!!!

Marieke
18-5-2013
 Meld misbruik13-9-2012 16:03:13

Dames

De mevrouw van le Chapeau vertelde me dat 6/7maand op voorhand meeeeer dan genoeg is.
Geen stress dus :)

sarah
3-8-2013
 Meld misbruik13-9-2012 20:07:19

ondertusse vond ik mijn jurk bij la tiara ;)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info