Nu Online
Momenteel zijn er 535 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslaafd aan dit forum!

29-8-2012 20:17:28
Hoi,

Ik heb geen facebook of twitter of zo, daar heb ik geen tijd voor, maar dat heb ik ondertussen helemaal goed gemaakt met hoe vaak ik op dit forum zit! Alles wat ik bedenk voor de trouw, even checken of er hier iemand is die er al ervaring mee heeft, constant kijken of mensen het niet hebben over zaken die moeten geregeld worden waar ik nog niet aan heb gedacht en ga zo maar door. 't is nog 106 dagen volgens die teller hieronder (toen ik hier begon waren het er bijna 700), en het begint ongelooflijk te kriebelen! Als ik alles opschrijf is er helemaal niet meer veel wat ik moet onderstrepen als 'nog te regelen', en toch heb ik constant het gevoel dat ik vanalles vergeet. Ik word er echt gek van! Momenteel zijn de ringen mijn grootste zorg, die komen van Amerika en ik heb al nachtmerries over de douane die dat enkele weken zou achterhouden... Ik heb vandaag wel mijn boeket van de vilten bruid ontvangen, en het is echt supermooi!!

Marlies
14-12-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 642

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik29-8-2012 21:31:49

Ik herken het volledig. Ik heb wel facebook maar sinds ik dit forum ken zit ik hier toch meer op en ik kom hier ook constant checken. Nog veel succes & plezier met de verdere voorbereidingen!

Sabine
18-5-2013
 Meld misbruik30-8-2012 14:22:15

Ik herken het gevoel ook, zit meer op dit forum dan op facebook voor het ogenblik, en nog 260 dagen op de teller. Ik denk ook dat ik vanalles ga vergeten en check wat iedereen zoal te vertellen heeft, mijn vriend wordt er gek van, hij heeft meer stress dan ik en wil voorlopig nog niet te veel aan den trouw denken.

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik30-8-2012 19:53:04

hihi idem als Sabine. :)

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik30-8-2012 20:24:11

Zooooo herkenbaar!

Ellen
25-5-2013
 Meld misbruik3-9-2012 19:41:28

Zal moeten toegeven dat ik ook verslaafd ben :-(

Elke dag checken en lezen. Opzoeken en ideeën opdoen.
Mijn eigen zot maken want komen steeds meer ideeën bij :p maar ben blij dat ik dit forum heb ontdekt!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...