Terug naar overzicht
ik kan het niet zien..
Leuke speelse foto's... Jullie lijken me echt een heel tof koppen! Proficiat, je was een prachtig bruidje.
Koppel dus :D
Super toffe foto's, jullie waren heel mooi, nog een dikke proficiat !!!
Jullie zien er super super verliefd uit! Geniet er nog van!
Proficiat Marijke!!Wat een leuke,mooie foto's!! Duidelijk te zien dat jullie super hard genoten hebben!!Geniet nog maar lang na Groetjes
Proficiat!Leuke foto's! Je zag er stralend uit.Jullie drukwerk vind ik ook heel mooi en dat dessert... Ik ben nogal een zoetebek Groetjes
Hey Miekedat drukwerk was allemaal van eigen hand... ligt een beetje in de lijn van mijn werk dus ;-) het dessert was inderdaad superlekker ;-) xxxx
Toffe foto's! Guitig en spontaan!
Heel leuke foto's!!!Je zag er prachtig uit, echt een mooie jurk!En wat een prachtig dessertenbuffet, super taart!!!Geniet nog maar lang na!!groetjesSandra
Leuk leuk! En mooi kleedje, mooi dessert, leuke sfeer!!!
Waw, mooi kleed, het stond je super!Het drukwerk vind ik ook heel erg mooi, ik hou van die strakke stijlDikke proficiat en geniet nog goe na!
Welke feestzaal was het Marijke, het ziet er super uit!
de feestzaal wat het Dennenhof in Bokrijk, de orangerie, niet de grote feestzaal... we vonden deze mooier door de grote open ruimte onder het dak dat mooi uitgelicht werd door de zaal zelf. We hebben er wel zelf achter gevraagd...