Terug naar overzicht
Welke regio zoek je?
Het mag eigenlijk gans West-Vlaanderen zijn, maar liefst goed bereikbaar.
En welke stijl?
Het moet wel een feestzaal zijn waar alles is, bijvoorbeeld niet dat we nog zelf traiteur moeten zoeken, decoratie,...Voor de rest staan we voor alles open.
Salons Denotter (Zedelgem) ben ik onlangs geweest voor een huwelijk en vond ik wel leuk en lekker. De Grote Stove in Zuienkerke wordt ook vaak door mensen geboekt voor een huwelijk, maar ik vond er het eten iets minder dan in Denotter. Das wel persoonlijk natuurlijk.
Het klokhof en maelstede zijn wel leuk Daarnaast ook nog het pand
Ter Eeste - RoeselareDe Vossenberg - HoogledeTen Bogaerde - KortemarkDe Vrede - Ichtegemom er maar een paar te noemen...
Vijverhof WevelgemHuyze Debaere MaldegemHof ter Mude Westkapelle (Knokke)Huis Van Wonterghem KuurneShamrock Tielt
wij trouwen in hoeve te doele in zuienkerke ( blankenberge) dan heb je hier nog de grote stove.Het gravenhof in torhout is ook heel goed,De vrede in ichtegemen ten boomgaerde in kortemark is ook superveel plezier
Wij trouwen in Salons de vrede...Ik ben er een paar maand geleden naar een trouw geweest en het was dik in orde!!! Ik kijk er al naar uitxxx
Wij trouwen in 't gravenhof in Torhout.
Wij onlangs getrouwd in Salons de Vrede.Alles SUPER !!! Prachtige tuin voor receptie, zeer lekker eten, mooie zaal, vriendelijk personeel,een enorm uitgebreid dessertbuffet ... en een zalige suite om de huwelijksnacht door te brengen :)
Anke, ik vind dit leuk!!!! :)Ik kijk er echt naar uit!!!
Er is in Westkapelle een totaal vernieuwde schuur "klein reigaertsvliet"in de Nederenheerweg 14. Ik heb er al feestjes meegemaakt en geniet iedere keer van de supergezellige sfeer. De schuur is echt prachtig. Er is geen website, maar ik heb wel een tel. 0476/511195
Het is Denotter in Zedelgem geworden.Bedankt voor alle tips!