Nu Online
Momenteel zijn er 482 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tijdelijk afscheid van een vriend

30-8-2012 7:24:57
Ik heb op maandag een heel moeilijke beslissing moeten nemen en ik heb besloten dat ik vanaf nu tot aan de trouw geen chocolade meer ga eten. Dat is voor mij een enorme opoffering, zeker in stressvolle periodes. Ik doe het omdat ik met momenten last heb van pukkeltje sop mijn gezicht van de chocolade en dat wil ik precies wel verlijden. Ik ben ook sinds gisteren gaan zwemmen. Gezond richting trouw ;-) hihi

Sara
6-10-2012
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 701

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik30-8-2012 8:04:51

Ik wist niet goed wat ik moest denken als ik uw titel las.. Ik ben toch blij dat uw vriend 'chocolade' heet. ;) That's the spirit hehe! :) Eventjes doorbijten en daarna kan je er terug van genieten. :)

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik30-8-2012 8:48:20

haha, uw titel is idd wel goed gekozen :)
maar ja, het is voor het goede doel, en eigenlijk is het maar een dikke maand.
kan je misschien geen leuke aftelkalender maken tot de dag na de trouw, dan kan je elke dag doorkruisen. En voorzie dan dat je die dag je lievelingschocolade in huis hebt :-)
sterkte he meid :-)

Silke
6-10-2012
 Meld misbruik30-8-2012 8:56:50

Is het geen fabeltje dat je pukkeltjes krijgt van chocolade en snoep en...? Ik eet nooit chocolade en heb ook vaak pukkeltjes! Ligt gewoon aan mijn natuurlijkvetterke huid... Maar laat jij die chocolade maar even aan de kant! ;-) als je je hierdoor beter voelt, moet je dit doen! Succes ermee! Het begint serieus in te korten eh bij ons!? :-)

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik30-8-2012 9:00:45

@Silke: bij mij is het op bepaalde momenten van de maand echt geen fabeltje, dan reageert mijn lever en sta ik onder de lelijke bulten :(
jaaah echt zooo kort, en ik heb precies nog een miljoen kleine dingetjes te doen

Debbie
25-5-2013
 Meld misbruik30-8-2012 9:16:45

Ik krijg ook geen pukkels van chocolade, maar van stress en cremekes op mijn gezicht Maar toch, dappere beslissing! Ik eet nu af en toe van die hele bittere chocolade (>70% cacao) en moet zeggen, met een klein stukje heb je al direct genoeg en je zin om heel de reep op te eten of het gedacht 'der ligt chocolade in de kast en die moet op of ik slaap niet rustig' is er helemaal niet meer Toch heb je het gevoel dat je je chocolade hebt gehad als je hem nodig hebt...
Wil je niet in chocolade praten, maar moest het ooit te moeilijk worden....

Succes ermee! Bewonder je

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik30-8-2012 9:51:14

Héél erg dapper van je!!!
Ik was tot over een paar jaar ook zo'n chocolade-verslaafde, maar heb er toch ook eens een punt moeten achter zetten hoor...m'n gezicht zag er niet uit

Hou vol meisje, je zal nog zo blij zijn nadien!!!!

viki
18-10-2013
 Meld misbruik30-8-2012 10:07:04

Hey meid,
Volhouden nu, nog een tip , als je er toch om een of andere reden in huis hebt, plak een foto van een trouwjurk of iemand met veel pukkels op de deur van de snoepkast ( bij mij hangt er een foto van een trouwjurk en kmoe zeggen als ik die zie dan doe ik de kast toch niet open.

Groetjes

Daphné
21-9-2012
 Meld misbruik30-8-2012 10:11:23

Same here....Wat ik ook probeer is om zoveeeeeel mogelijk water te drinken!! Is ook goed voor de zuivering en je valt er ook wat van af ;)
Succes xxx

Lynn
9-3-2013
 Meld misbruik30-8-2012 16:04:56

Same here, al heet mijn vriend Paprika Ribbelchips...

Lynn
9-3-2013
 Meld misbruik30-8-2012 16:06:52

Btw ik heb ondertussen een nieuwe vriend: "Weightwatchers verstandig koken kookboek"

Staan heel lekkere, gezonde en toch snel klaar receptjes in , ik kook er nu al een hele week mee :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...