Terug naar overzicht
Ik wist niet goed wat ik moest denken als ik uw titel las.. Ik ben toch blij dat uw vriend 'chocolade' heet. ;) That's the spirit hehe! :) Eventjes doorbijten en daarna kan je er terug van genieten. :)
haha, uw titel is idd wel goed gekozen :)maar ja, het is voor het goede doel, en eigenlijk is het maar een dikke maand.kan je misschien geen leuke aftelkalender maken tot de dag na de trouw, dan kan je elke dag doorkruisen. En voorzie dan dat je die dag je lievelingschocolade in huis hebt :-)sterkte he meid :-)
Is het geen fabeltje dat je pukkeltjes krijgt van chocolade en snoep en...? Ik eet nooit chocolade en heb ook vaak pukkeltjes! Ligt gewoon aan mijn natuurlijkvetterke huid... Maar laat jij die chocolade maar even aan de kant! ;-) als je je hierdoor beter voelt, moet je dit doen! Succes ermee! Het begint serieus in te korten eh bij ons!? :-)
@Silke: bij mij is het op bepaalde momenten van de maand echt geen fabeltje, dan reageert mijn lever en sta ik onder de lelijke bulten :(jaaah echt zooo kort, en ik heb precies nog een miljoen kleine dingetjes te doen
Ik krijg ook geen pukkels van chocolade, maar van stress en cremekes op mijn gezicht Maar toch, dappere beslissing! Ik eet nu af en toe van die hele bittere chocolade (>70% cacao) en moet zeggen, met een klein stukje heb je al direct genoeg en je zin om heel de reep op te eten of het gedacht 'der ligt chocolade in de kast en die moet op of ik slaap niet rustig' is er helemaal niet meer Toch heb je het gevoel dat je je chocolade hebt gehad als je hem nodig hebt...Wil je niet in chocolade praten, maar moest het ooit te moeilijk worden....Succes ermee! Bewonder je
Héél erg dapper van je!!!Ik was tot over een paar jaar ook zo'n chocolade-verslaafde, maar heb er toch ook eens een punt moeten achter zetten hoor...m'n gezicht zag er niet uit Hou vol meisje, je zal nog zo blij zijn nadien!!!!
Hey meid, Volhouden nu, nog een tip , als je er toch om een of andere reden in huis hebt, plak een foto van een trouwjurk of iemand met veel pukkels op de deur van de snoepkast ( bij mij hangt er een foto van een trouwjurk en kmoe zeggen als ik die zie dan doe ik de kast toch niet open.Groetjes
Same here....Wat ik ook probeer is om zoveeeeeel mogelijk water te drinken!! Is ook goed voor de zuivering en je valt er ook wat van af ;)Succes xxx
Same here, al heet mijn vriend Paprika Ribbelchips...
Btw ik heb ondertussen een nieuwe vriend: "Weightwatchers verstandig koken kookboek"Staan heel lekkere, gezonde en toch snel klaar receptjes in , ik kook er nu al een hele week mee :)