Terug naar overzicht
Hey,Bij ons trouwfeest, nu al meer dan drie maanden geleden.....ooohhh!! hebben we het liedje van star wars gedraaid. Das een heel spannend liedje dat langzaamaan opgebouwd word....Veel succesNathalie
wij hebben dat langs onze dj(partysound) gedaan.Toen wij bij hem gingen om alles te bespreken,haalde hij meerdere voorbeelden tevoorschijn.Uit deze haalden we er dan ééntje.Tijdens het binnenkomen draait hij een intro en als we in de zaal zijn en naar het midden gaan,speelt hij dan ons lied.Als we daar staan geven we onze plaat.Dat wordt een opgewekt instrumentaal nummer maar de naam weet ik niet meer.Ik zal het nog eens moeten opzoeken.Succes
Onlangs ben ik naar een trouwfeest geweest, waar ze bij het binnenkomen het liedje van Jovanotti draaiden. Heel ritmisch, heel tof, de zaal was direct in form. Het is een louter instrumentaal nummer! Groetjes en nog veel succes, Veerle
Wij trouwen nu zaterdag en gaan het meest bekende liedje van de musical Romeo & Julia gebruiken
Hey! Wij zijn 23 dagen geleden getrouwd en wij zijn binnengekomen op het refrein van 'bieze baaze':loetse, bolleke, zoetse,....Nele
hallo! wij vinden het liedje van safri duo heel tof. Onze dj stelde ook we come one van faithless voor.. The first, the last, my everything (Barry White) vind ik ook een heel tof liedje..Veel succes!
wat dacht je van conquest of paradise van Vangelis??? Catherine