Terug naar overzicht
oef! alles dus in orde gekomen met de traiteur! dat was toch stressen é, zo kort bij de datum.kennen we eigenlijk het weerbericht al voor volgende week?
Dat was echt grote crisis ja :-) maar het is in orde gekomen, joepie!!Momenteel op meteovista zie ik voor Merchtem 21 graden en licht bewolkt...zou goed zijn want voor zaterdag geven ze bewolkt met lichte of motregen...ieuw!groetjes!
Ben blij voor jullie dat alles toch op zijn pootjes is terecht gekomen. Ben echt super benieuwd naar de fotootjes, lijkt me echt een geweldig feest te worden...! Nog even wachten :D
Ik hoop dat het een onvergetelijke dag wordt met een super feestje :-)!Het is niet lang meer voor ons é Alessia!! Spannend...Geniet nog van de laatste voorbereidingen!!!groetjes!
Sandra,Het zal sowieso een onvergetelijke dag worden!Ook al is het weer bewolkt, jij zal het zonnetje zijn die schijnt... *oooh* Geniet nog van de laatste week voorbereidingen.Hoewel is het nog genieten?Van mij begint het momenteel soms een beetje tegen te steken...Je moet er door en ik probeer er nog van te genieten maar het zijn zo van die kleine dingen waar je voorbeeld nog eventjes moet voor wachten om zeker te zijn (vb drukwerk vieringboekjes,...) en dat blijft dan zo "aanmodderen"... Op jullie dagje, mag ik voor mijn proefkapsel! Zal eens aan je denken!
Dank u Silke :-)!Ik heb die periode ook zeker gehad hoor...zeker na de traiteur crisis :-) toen was ik alles ineens BEU :-). En ook zo dingen uitstellen...ik ken het...dat zijn zo de details, maar het moet gebeuren é!Oh leuk, veel plezier alvast!Ik hoop dat mijn kapsel op de dag zelf beter is als de proef, want die was niet helemaal ok (het bleef niet lang genoeg goed zitten).groetjes!
En zoals vaak hier gezegd: alles komt goed! Fijn dat alles met de nieuwe traiteur zo goed loopt en het dus alleen maar kan goed gaan!
Gelukkig dat alles echt goed gekomen is!! Het aftellen begint echt hé!
Dat is hier de leuze van het forum é: alles komt goed :-) hihi!Inderdaad afellen...nog 6!!