Terug naar overzicht
Ik zou dan gewoon spreken over "degenen die er vandaag niet bij kunnen zijn"...Dan kan ofwel over je oma of over de overledenen gaan...Ik denk nu eerlijk gezegd ook niet dat je anders zou spreken over de overledenen tijdens je plechtigheid maar sowiezo over degenen die er vandaag niet bij kunnen zijn.Jullie weten over wie dit gaat, de familie weet dit grotendeels ook...
Ik zit daar ook met een probleem.We hebben redelijk wat personen die er niet kunnen bij zijn wegens overlijden. Ik wil deze graag noemen bij naam, maar dit zijn al +10personen...Daarentegen wil ik ook heel graag onze hond vernoemen die we sinds feb kwijt zijn, maar ik vrees dat er zoveel mensen op hun teen getrapt gaan zijn als ik hem "bij in het lijstje" zet :-S
bruidje 2013 : ZEKER doen, ik weet hoe belangrijk een hond kan zijn, en als jij hem een plekje wil geven in jullie viering moet je dat zeker doen, ook al vinden anderen dat raar.Kirsten: misschien zoiets: we willen vandaag ook even denken aan de mensen die er vandaag niet meer bij kunnen zijn naam, naam, naam, naam. En ook denken we aan grootmoeder X, we weten dat zij er in haar gedachten vandaag bij is. Je zegt hulpbehoevend, maar als je grootmoeder dementerend is, is dat natuurlijk geen goede zin.
Vlagjes: http://ruffledblog.com/printable-alphabet-bunting/
@ Inge: bedankt voor de link naar de site met de vlagjes. Het was inderdaad deze die ik zocht!@ Lien: m'n oma is spijtig genoeg inderdaad dementerende... daarmee dat we het wat moeilijk hebben om een geschikte formulering te vinden. Alle ideëen zijn nog steeds welkom...
Graag gedaan!