Nu Online
Momenteel zijn er 535 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidswinkels west - vlaanderen

30-8-2012 14:00:16
Hallo,

Vandaag heel wat telefoons gedaan. Voor de wettelijke trouw (15 september) is alles in orde!

En ik heb terwijl ook al twee afspraken gemaakt in de bruidswinkels (kerkelijke trouw is 6 juli '13).
Ik heb een afspraak gemaakt in Scarpellini, Oostende en in Couture Robel, Roeselare. Iemand hier ervaring mee?

Grtjs!
Nathalie

Nathalie
6-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 893

tamara 7/9/2012

Meld misbruik30-8-2012 15:18:28

ik ben naar robel geweest,
heel goede ervaring, en dringen je zeker niets op

Daphné
21-9-2012
 Meld misbruik30-8-2012 15:55:02

Ik heb maar één winkel gedaan en dit was Scarpelini, ik ben zeer content van hun service! Ze helpen je heel goed, en zijn ook eerlijk als bepaalde modellen je niet staan! Ik ben zeker dat je je droomjurk gaat vinden!!

xxx

Saar
7-9-2013
 Meld misbruik30-8-2012 19:04:59

Ik heb afspraken gemaakt voor Robel, Scarpellini en Bruidshuis Steven (Torhout). Ik hoor van Robel niets dan goeds, dus heb daar mijn eerste afspraak gemaakt. De andere heb ik geboekt op aanraden van mijn schonnmama-to-be

Dorine

Meld misbruik30-8-2012 20:06:12

Zowel mijn dochter als twee jaar later mijn schoondochter hebben hun kleed bij Robel gekocht, supertevreden. Niks dan lof!

Lies
29-6-2013
 Meld misbruik30-8-2012 20:39:13

Robel was de eerste winkel die ik gedaan heb, en ik ga zaterdag terug om mijn (hopelijk) finale keuze te maken.

Véronique is supervriendelijk, helpt je enorm, doet je op je gemak voelen en qua keuze hebben ze ook vrij veel + ze overloopt samen alle kleedjes met jou!
Echt een aanrader!

Fleur
7-12-2012
 Meld misbruik30-8-2012 21:07:54

Heb ook mijn trouwkleed gekocht bij Robel.
Zaterdag mijn eerste pas, ik kijk er naar uit!
Veel succes in uw verdere zoektocht.

sofie
8-9-2012
 Meld misbruik31-8-2012 17:36:29

Bij mij Robel eigenlijk wel tegen gevallen. Vooral omdat ze bijna geen kleedjes hadden in mijn stijl, maar ook omdat de winkel te weinig uitstraling heeft. Je staat zo beperkt in ruimte, de mensen die mee zijn moeten op een krukje zitten e.d. Daar zouden ze toch iets aan kunnen doen vind ik. Qua vriendelijkheid kan ik niet echt klagen, maar het was daar niet m'n ding.
Scarpelini: daar heel vriendelijk onthaald, maar een iets beperktere collectie vond ik.
Bruidshuis Steven: dame was vriendelijk en kwam echt professioneel over. Ze doet al haar retouches zelf (kosteloos). Je kunt eigenlijk je jurk volledig aanpassen aan jouw wensen.
La Sposa: daar heb ik uiteindelijk mijn kleed gehaald. Ik was volledig verkocht voor Maggie Sottero en enkel daar hebben ze dat merk. De eerste keer dat ik er ging had ik geen afspraak. We kwamen veel vroeger dan gepland buiten bij robel en zijn dan maar naar daar doorgereden. Ik ben toch vriendelijk onthaald en heb mogen passen. Je moet het daar wel een beetje treffen welke verkoopster dat je hebt. Bij m'n eerste echte pas werd ik wel wat afgeblaft door de kleermaakster die m'n kleed kwam inspelden en dat vond ik echt niet leuk!! Bij m'n 2e pas bleek m'n kleed onderaan niet goed aangepast. De onderrok kwam er vanonder. Gelukkig hebben ze dit nog mooi kunnen aanpassen. Nu hangt m'n kleedje thuis en ben ik blij dat ik voor m'n eerste keuze gegaan ben. Ik heb trouwens een kleed besteld die ze niet hangen hadden. Ik heb het risico genomen om ze van foto te bestellen...
Voilà dit zijn mijn ervaringen en eerlijke mening.
Hopelijk heb je er iets aan.

Groetjes xxx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...