TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sarah
17-12-2011
|
30-8-2012 18:43:25
Hoi Lieve, in de eerste plaats : relax en genieten. Strapless , deo want ik vond het een redelijke warme affaire :) Indien je lang haar hebt, een rekkertje ofzo zodat je het met haar los en vast kunt zien. Zeker uw budget zeggen, zodat je niet verliefd wordt op een te dure jurk. Beschrijven wat je ongeveer wilt ik heb bv gezegd ik wil mikadozijde of een zware satijn .Maar ook de verkoopster haar ding laten doen.Zeker open minded blijven De jurken waar ik van op voorhand dacht wauw, stonden bv voor geen meter bij me. Anderzijds als je enige twijfel hebt, gewoon niet doen. Er is echt wel een jurk voor iedereen. Nu niet dat je er moet staan janken , maar je voelt het gewoon. Ik deed mijn jurk aan, en alvorens ik in de spiegel had gekeken , zei ik tegen mijn mama dat is ze...En ze is het geworden ook Ik heb wel over de 20 jurken gepast Geniet ervan!
|
|
Silke
4-5-2013
|
30-8-2012 18:43:46
Geniet er van! Het is echt zalig om al die kleedjes te passen. Ik ben in Meise bij Dianna David geweest. Daar heb ik een rok van dit, een topje van dat, andere stoffen gekozen enzo zodat het echt mijn kleedje wordt. ;) Maar ik ben er zeker van dat je uw droomkleedje ook kan kiezen in andere bruidszaken. Zeg op voorhand je budget.. Ze houden daar rekening mee. Zeg wat je ongeveer wilt en ze zullen je goed kunnen verder helpen. Een BH zonder bandjes is wel een goed idee. Ik weet niet hoe je uw haar gaat doen maar stel dat je dat laat opsteken dan zou ik een speld voorzien, dan kan je u een beter beeld vormen van hoe het er zal uit zien. Misschien een fototoestel meenemen, best wel even vragen in de winkel of het mag. Dan kan je een foto trekken en nadien nog bekijken. Wel zien dat uw verloofde het niet kan vinden. ;) Succes!!
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
30-8-2012 18:55:59
Hiiiiiiiii chica, blij je hier te zien!!!
Dikke knuffel en tot gauw ziens!
|
|
Emily
6-10-2012
|
30-8-2012 22:10:43
Hey Lieve!
Inderdaad vooral genieten!!! Je kan al enkele knipsels van dingen die je mooi vindt meedoen, maar
soms hebben ze in de winkels zelf ook boekjes waaruit je dingen kan
laten zien. Als je naar een goede zaak gaat, en het voelt goed bij de verkoopster, kan je zeker ook open staan voor haar suggesties. Bij mijn eerste pasbeurt mocht ik eerst in boekjes laten zien wat ik allemaal mooi vond, zei ik het budget en dan zou de verkoopster enkele jurken voor me uitkiezen. Ik had eigenlijk wel een vrij goed beeld van hoe ik mijn ideale kleed ongeveer wou hebben en zei tegen de verkoopster dat ik eigenlijk zeker geen bustierjurk wou omdat ik nogal brede schouders heb van het sporten. De verkoopster lachte even en zei me dat wel meer mensen dat denken en dat ze er toch wel eentje zou tussen steken om te proberen. Dat was het eerste kleed dat ik aanhad, en amai, dat was het gewoon. Weg was dat beeld dat ik al in mijn hoofd had, ik was meteen verkocht. Soms is het dus goed om open te staan voor suggesties :) In een andere winkel had ik dan net het tegenovergestelde, waarbij de verkoopster helemaal niet deed wat ze wist, en daar heb ik dus ook mijn kleed niet gekocht! Wat ik zelf ook belangrijk vind, is om niet te veel kleedjes te passen. Als je er te veel past, weet je het op de duur niet meer, is het allemaal te veel. Een van de winkels doet me wel 20 kleedjes aan en dat was er gewoon over, ik ben er weggevlucht :) Ook belangrijk: als je in een winkel niet het kleed vindt dat je waauw doet voelen, niet mee inzitten, je mag dat gerust zeggen, je zal niet de enige zijn, dan komt het misschien in een andere winkel! Succes!
|
|
Lieve
17-5-2013
|
2-9-2012 15:37:39
Bedankt voor de tips, girls. Ik sta nu al stijf van de spanning, maar ik zal proberen met tegen dan nog een beetje te kalmeren. ;-)
Het zal ook wel helpen dat ik dan nog maar twee dagen terug ben van een weekje Griekenland met mijn prins. Ik heb al visies van een gebruinde huid in een mooi kleedje, maar in realiteit zal ik ofwel nog spierwit zien, ofwel eerder aan de rode kant. Ach ja, goed dat er spraytan bestaan, da's alleszins het plan voor de trouwdag zelf!
Wie nog dingen bedenkt, twijfel alsjeblieft niet om ze hier op te zwieren. Alle beetjes helpen...
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|