Terug naar overzicht
Dat was hier ook zo...tot hij zich verraden heeft :D hopelijk de uwe een kleiner mondje...:)
Oh nee, ik zou zot komen van nieuwsgierigheid, haha :)
LOL, dat zal je maar bij 1 iets overkomen dan :)Vanaf nu uitgebreid tips geven (reisblaadjes met omgedraaide hoekjes en zo)!!
Bij ons ook hetzelfde :-)Vind het eigenlijk wel leuk zo! En ja hoor, ik geef ook volop tips, subtiel en minder subtiel. Hij heeft zelf ook al wel gevraagd wat voor een vakantie ik het meest zie zitten (strand, bergen, natuur, cultuur, warm, koud, tropisch, Europa,...) Mss moet je dat toch ook al overleggen. Stel dat jij een luilekker warm strand wil, en hij boekt een trektocht door Scandinavië ofzo Hihi, Alessia, dat kan natuurlijk ook altijd met mannen he, dat ze zich verraden
Ooh spannend! Ik zou ook voldoende hints geven waar je graag naartoe zou gaan!! :) Ze zeggen altijd dat vrouwen niet kunnen zwijgen maar jongens zijn nog erger hoor! :p
Ja gelukkig hebben we allebei hetzelfde gedacht over hoe ons huwelijksreis moet zijn. Vooral veel zon ! Cocktailkes drinken, cultuur opsnuiven en genieten van elkaar.Eigenlijk vertrouw ik hem daar helemaal in maar het zal meer de nieuwsgierigheid zijn en de ongeduldigheid zijn van mij :) pfffff nog 315 dagen te gaan :)
Hier hetzelfde gedaan en voor een controlefreak als ik niet zo eenvoudig. Dat is net een onderliggende waarde ervan hé: Dat je hem volledig vertrouwt
Ik krijg volledige carte blanche voor onze trouwdag, dus ga hem ook vragen om onze huwelijksreis te organiseren. 't Zal sowieso iets klein zijn, want we hebben al 2 kinderen. Dus als we even onder ons weg willen, kan dat nooit lang zijn.Maar toch zou ik na onze trouw graag even met ons 2tjes willen nagenieten.Ben benieuwd of hij het wel gaat willen doen, zonder overleg. Haha.
Hier is het omgekeerd, ik heb vorige week onze reis geboekt en vandaag zijn de papieren toegekomen. Hij mag het weten op de trouwdag.
Hoi Katrien,Wij hebben ook 2 kindjes en het zal langs de ene kant de moelijkste periode uit mn leven zijn maar langs de andere kant één van de mooiste zijn als je weet dat wij 2tjes nooit langer dan 2 dagen alleen geweest zijn. Ik was namelijk zwanger na 3 maanden samen zijn EN JAAAA wij zijn nog altijd samen met ondertussen 2 prachtige zoontjes dus even voor verduidelijkheid : LIEFDE OP HET EERSTE GEZICHT BESTAAT NOG :) Wat de rest betreft , ik ben ook zo'n controle freak en weet niet of ik het zo lang zal uithouden (of mijn lieve schat ) haha
Wij hebben ook twee kindjes, maar we nemen ze mee, een week alleen weg zien we niet zitten. Dus het wordt een kindvriendelijke huwelijksreis.