TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
tash
21-9-2013
|
31-8-2012 9:17:25
ik heb er mijn kleedje gehaald en kan er niets negatiefs van zeggen. Heel vriendelijk, helemaal niet opdringerig en heel vlot in de omgang
|
|
nancy
14-9-2012
|
31-8-2012 11:34:02
Hoi Katrien,
Ik ben er geweest voor mijn schoenen en vond ze héél vriendelijk daar!! Heb mijn jurk ergens anders gehaald en daar deden ze helemaal niet moeilijk over. Winkel is een beetje verouderd maar laat je daar zeker niet door tegenhouden,supervriendlijke mensen!!
|
|
Sara
8-6-2013
|
1-9-2012 19:45:40
Ik ben er donderdag geweest en ben er buitengezet omdat ik geen afspraak had. Ik heb uiteindelijk zelf gevraagt achter een afspraak (ze zou me zo buiten gezet hebben) omdat ik weet dat ze mooie kleedjes heeft, maar dinsdag ga ik ergens anders passen en als ik daar mijn kleed vind, zien ze me daar zelfs niet!! Zo onbeschoft ..
|
|
tash
21-9-2013
|
1-9-2012 20:07:51
er staat nochtans op hun site dat een afspraak aangewezen is (is in de meeste bruidswinkels zo). Ikzelf als bruid, zou er ook niet mee opgezet zijn, mocht ik een afspraak gemaakt hebben, dat ze me in de kou laten staan voor iemand die geen afspraak heeft gemaakt........ Ik had gebeld naar hen omdat ik op zoek was naar een kleed uit de collectie van 2011 en ik mocht 2 dagen later al komen, zonder problemen. Een paar dagen geleden ben ik er mijn haaraccessoire gaan afhalen die ik bij hen had besteld, hier had ik uiteraard geen afspraak voor nodig. Ze waren er even vriendelijk als voorheen
|
|
Sara
8-6-2013
|
1-9-2012 20:33:27
Ja, er staat bruidjes GRAAG op afspraak. En niet ENKEL op afspraak. Allé, t'is wat dubbel hé. Ik vind het echt héél grof, ik ben al in 2 winkels zo geweest, eigenlijk maar gewoon om enkele modellen te zien of mijn smaak er tussen zit, en bij deze 2 mocht ik zo passen. 1 winkel mocht ik ook niet passen of bekijken enkel in etalage, maar dit was op een veel vriendelijkere manier gebracht.
|
|
eveline
12-10-2012
|
2-9-2012 20:13:15
Toen ik op zoek ging naar een kleedje, was mijn eerste winkel ook Lecoque in Lommel. Voor mij was dit een bijzonder negatieve ervaring. Ik had nochtans een afspraak via internet gemaakt, maar de mevrouw (Ann) was nog bezig met een andere bruid. Dit meisje ging dit kleedje kopen, dus er was totaal geen aandacht voor mij als nieuwe klant. In plaats van ons dan even te zeggen dat we een half uurtje later zouden terugkomen, werden we geholpen door de moeder van de eigenares (althans, ik denk dat dit haar moeder was). Deze mevrouw was heel onvriendelijk. De hele tijd zuchten als ze een kleedje wou passen, men deed ook gewoon geen moeite om me iets te laten passen. Het leek alsof men eentje had verkocht die dag, en de dag was goed. Zelf heb ik maat 44, maar men had niets in de die maat zei men. Heb dus maar 1 kleed mogen passen, want in mijn "maat" had men niets. Ondertussen weet ik dat je zelfs een maat 38 kan aandoen, ze trekken dit over je hoofd en achteraan staat dat dan gewoon open. Maar deze mevrouw gaf mij dus echt het gevoel dat ik veel te dik was en ze zei ook gewoon dat ik niets meer zou vinden gezien de korte periode (6 maanden). Ik stond bijna te huilen in het pashokje en ben heel klein naar buiten gegaan. Ook mijn mama en oma waren erg onder de indruk. Ik had op voorhand al zenuwen om zo'n winkel binnen te stappen ... en moet zeggen dat het enige tijd heeft geduurd eer ik ergens anders wou gaan :-) Gelukkig weet ik ondertussen dat men gelukkig niet overal zo is... Tot zover mijn negatieve ervaring dus ik raad deze winkel niemand aan! Groetjes Eveline
|
|
Ine
28-6-2014
|
30-7-2013 20:11:38
Toen ik er ben geweest voor een gala-kleed was ze heel vriendelijk. De winkel is verouderd maar kleding is prachtig. Niets was hun teveel .. Maar ivm trouwkleding weet ik het niet. De moeder is een specialer type .. Komt grof over maar bedoeld het goed. Ik weet nog niet waar ik ga kijken voor een trouwkleed. Ik denk in Neerpelt .. Moet naar het schijnt een goede winkel zijn..
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|