Nu Online
Momenteel zijn er 482 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

slapeloze nachten

31-8-2012 7:24:35
jaja bruidjes, 'k heb het ook al zitten si... de slapeloze nachten.

Het duurde gisterenavond weer 1 uur en half eer ik in slaap viel. Ik denk dan over vanalles en nog wat.
Da's dan gelijk het enigste moment da'k begin te piekeren en aan vanalles begin te denken over de trouw, terwijl mijn vriend dan al lang lig te slapen. Dit is echt frustrerend.

fleur
8-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 617

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik31-8-2012 8:07:56

Hey Fleur,

Dat is ook het moment waarop mijn 'molentje' begint te draaien in mijn hoofd...net voor het slapengaan. Ik zorg er gewoon voor dat ik zo lang mogelijk opblijf, tot ik echt voel van nu ben ik moe...en dan hop bed in, rustig ademen en op een kwartiertje lukt het meestal om in slaap te vallen...

Succes ;-) nog een weekje te gaan!

groetjes

Sandra

tima
8-9-2012
 Meld misbruik31-8-2012 9:54:23

join the club het is hier zelden voor 1u zelfs als ik om 4u der uit moet om te werken khoop dak vanaf dinsdag dan wel wat vroeger kan gaan slapen om zo wallen te voorkomen .khoop doordat dan alles af moet en zal zijn ik weer wat rust zal krijgen hoop doet leven niet waar

Jessica
7-9-2012
 Meld misbruik31-8-2012 12:25:08

Hier ook al minder slaap. Heel de week al pas om 1u in bed en voor 6u moeten we al opstaan. Ik begin het wel serieus te voelen, de vermoeidheid.
Maja vanavond ga ik een uitgebreide gelaatsverzorging laten doen en een massage zodat ik wat kalmeer.

Ik val ook af van de stress en zit echt op mijn minimum dat ik maar mag wegen voor mijn trouwjurk. Hopelijk past ze morgen nog (is dan 2de pas) en is ze al niet te los.

Ga echt blij zijn als het 6 september is...

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik31-8-2012 13:14:07

Ik heb gisteren ook een massage laten doen Jessica, maar ben nu zo stijf als een plank...was dus een stevige massage :-) hihi! Maar heb vannacht wel geslapen als een roosje zene!

Nog eventjes dames...alles komt goed ;-)!!

groetjes

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik31-8-2012 16:09:21

Ik lig nu soms al te draaien in min bed maar de hubbie snurkt er rustig doorheen. Gelukkig heeft mijn sjattie me al gezegd dat hij nu al eeuwig dankbaar is voor al mijn uren werk en toewijding erin en dat maakt toch al veel goed!

fleur
8-9-2012
 Meld misbruik3-9-2012 10:16:21

hohohoh, heb vannacht weer leuke nachtmerries gehad:s

De ceremoniemeesters kwamen niet opdagen, en uiteindelijk na een uur waren ze daar wel, maar bleek dan dat ze bestemd waren voor een ander koppel verder in onze straat.

De andere droom was ook niet zo leuk: ik had mij overslapen + de kapster aan huis kwam een uur te laat waardoor dat alles in't honderd liep.

Ik weet niet waar ik die rare dromen van haal, maar het is best wel eng :-)!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...