Terug naar overzicht
Hoi Nadia,Ik ben op 27 mei 2006 getrouwd en heb mijn jurk bij Maxim's couture gehaald.Vanaf de eerste dag dat ik er binnenstapte, werd ik heel hartelijk en goed ontvangen. Ik ben de eerste keer vorige jaar in november daar geweest. Ik had zelf op voorhand wat research gedaan dus had een aantal prenten bij van jurken die ik wou proberen, ik heb ze allemaal (5) mogen aandoen (definitieve keuze twee keren aangedaan toen). De verkoopster die ik had was een gezettere vrouw met blond haar, zeeer sympathiek en gaf enkele aanwijzingen en gaf me al de tijd die ik nodig had.Ik mocht toen begin februari voor eerste pasbeurt (op al de keren dat ik gegaan ben, stond dezelfde verkoopster ter mijner beschikking en dat vond ik wel heel positief). Ook eerste pasbeurt is goed verlopen, mijn ma heeft daarna nog zelf voor een jurk daar gekeken terwijl we daar geen afspraak voor hadden gemaakt, ook zij mocht alles passen wat ze wilde.Ben nog een tweede pasbeurt gaan doen (vermits er een kleine aanpassing moest gebeuren aan jurk) en ook hier geen klachten.Kortom, mijn ervaring daar is zeer positief!!Veel succes,Catherine27.05.2006
Hallo,Ik heb ook m'n kleed gehaald bij Maxim's en was ook heel tevreden! Ze nemen genoeg tijd voor jou en zijn zeker niet opdringerig. Als iets je niet staat, dan zullen ze 't ook wel zeggen. Dus zeker een aanrader!Groetjes,Sylvie11/03/06
Hoi,mijn mama, zusje en mijn mams beste vriendin hebben hun kledij bij Maximes gehaald. Zij hebben van half 2 tot half 5 gepast en gekozen en daar hadden ze geen enkel probleem mee. Heel vriendelijk en achteraf zijn we op hun kosten nog een koffie mogen gaan drinken. Ikzelf heb mijn kleed er niet gehaald omdat mijn keuze en stijl er niet tussenzat. Dat wordt ontworpen door Geert De Puyseleer. Groetjes,Elke (24/02/2007)