TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Carrie
13-9-2013
|
31-8-2012 12:10:47
Da Pellegrino in Diegem 3 Fonteinen in Vilvoorde Fenikshof in Grimbergen Hof Van Welden in Nossegem De Met in Vilvoorde Hof ten As in Machelen Van der Valk (hotel met grote dak-zaal) Zaventem Basil&Co in Zaventem Den Ast in Kampenhout is ook een hel bekende Het moment van Meise in Meise Hof Ter Imde in Meise Pergola in Merchtem Koloniënpaleis in Tervuren
Wij hebben uiteindelijk voor de Venkel gekozen :-)
|
|
kathleen
24-5-2013
|
31-8-2012 14:19:22
Beste Carrie,
Ben je gaan zien bij Da Pellegrino ?Ziet er mij mooi uit,maar zou dit ook voor een kleine groep van 20 man gaan? Waarom heb je uiteindelijk voor de venkel gekozen?
Groetjes,
kathleen
|
|
Carrie
13-9-2013
|
31-8-2012 15:02:07
Ik was eigenlijk al lang verliefd op het gebouw en het park/tuin van de Venkel :-) Er kwamen ook alleen maar goede commentaren ivm eten en organisatie, dus was het eigenlijk snel beslist.
bij Da Pellegrino zijn we niet gaan kijken voor de trouw, ik ben er wel ooit geweest met mijn werk... voor een personneelsdiner. Ik denk niet dat je een aparte zaal hebt zodat je gescheiden bent van het restaurant. Ik zou gewoon eens bellen of mailen voor informatie :-)
|
|
ilanka
30-6-2012
|
1-9-2012 8:41:24
Bertembos te Bertem is ook super goed.
|
|
kathleen
24-5-2013
|
1-9-2012 10:16:10
Nog een vraagje voor Carrie,
Wij zijn ook al gaan zien in de venkel,maar mits we maar met 20 man zijn is het het beste dat we ons zetten in het koetsiershuis met orangerie...Nu ,toen wij gingen zien waren ze werken bezig waardoor we de zaal niet aangekleed konden zien,verder was deze best donker met die kleine ramen...Het pluspunt is wel dat we bij slecht weer onze receptie in de orangerie kunnen geven,maar als ze buiten doorgaat staan we op een klein stukje ernaast met kiezelstenen....Enkel als er die dag geen ander groter trouwfeest is kunnen /mogen we gebruik maken van de mooie tuin,wat we ook begrijpen....
Ik twijfel dus nog steeds,omdat ik niet weet hoe anderen hun trouwfeest vonden in die koetsierszaal...De reacties die ik las gingen allemaal over die grote zaal,wat uiteraard een zeer mooie zaal is....
|
|
Carrie
13-9-2013
|
1-9-2012 12:56:40
Wij hebben de grote feestzaal genomen, en hebben dan 'recht' op de hele tuin. En de orangerie hebben wij bijgehuurd voor de viering/receptie (indien het slecht weer zou zijn)
Kan je eventueel niet eens horen voor de MonaLisa zaal of de parkzaal? Die zijn in het grote huis zelf (op verdiep) maar ook voor kleinere groepen. Ik weet dan wel niet waar je de receptie kan houden indien de tuin bezet is door een ander feest...
Maar jullie trouwen op een vrijdag? net zoals wij...Dan kan je normaal de grote zaal zelf wel krijgen ! Ook al ben je met minder dan hun vooropgesteld aantal. Wij gaan ook met minder dan 80 eters zijn en mochten de grote zaal hebben (wel enkel op vrijdagen)
|
|
kathleen
24-5-2013
|
1-9-2012 14:18:09
De mona lisa zaal of parkzaal vond ik niet goed omdat iedereen altijd met de trap moet ...En inderdaad,receptie was dan gewoon binnen.Dus dan vind ik koetsiershuis beter...Tegen ons zei ze ook dat we die grote zaal mochten huren,maar ik denk dat we met ons groepje van 20 man gaan verdrinken in die zaal;),hoewel ik ze prachtig vind! Heb jij het koetsiershuis bekeken?Was ze toen gedekt,aangekleed?We gaan morgen gaan kijken in Kasteel Diependael in Elewijt....Eerst eens zien wat ze daar zeggen....
Maar ik zou wel graag nog eens gaan naar de Venkel,mss is het koetsiershuis nu afgewerkt?Zou ik nog eens durven bellen met de vraag of we nog eens mogen komen kijken?
|
|
ilse
24-8-2013
|
2-9-2012 0:30:05
salon of hoeve ROMREE...zeggen ze hier
|
|
kathleen
24-5-2013
|
2-9-2012 22:17:21
Onze keus is Gemaakt:)een zorg minder!
|
|
ilse
24-8-2013
|
2-9-2012 23:08:47
ja en wat is het geworden?
|
|
Carrie
13-9-2013
|
2-9-2012 23:35:30
ik ben ook benieuwd welke is het geworden en waarom?
|
|
kathleen
24-5-2013
|
3-9-2012 9:39:34
Kasteel Diependael in Elewijt,heel mooi kader,is wel een gastronomisch restaurant,maar ze doen ook bruiloften voor kleine groepen,wat dus ideaal is voor ons.mooie orangerie en mooie tuin
|
|
kathleen
24-5-2013
|
3-9-2012 11:27:50
Carrie,
Hebben jullie al een fotograaf?
|
|
Carrie
13-9-2013
|
3-9-2012 14:05:20
jaja, onze fotograaf is Ronny Wertelaers. superfoto's, schappelijk van prijs en hele goede commentaren hier op het forum :-)
Diependael vinden wij ook super, maar onze groep zou net iets te groot zijn... het is inderdaad heel mooi en lekker daar !
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|