Terug naar overzicht
Het hangt er natuurlijk vanaf voor welke regio? In Brugge heb je elsika en daar kan je dit krijgen. Er staat wel geen prijs op de website, misschien eens bellen. Groetjes
Kan je dat ook niet bij Ava krijgen?? Ben hier niet zeker van hoor...
Hallo Heb mijn fles helium bij de ava gevonden .
wij ook ava, best wel even bellen want ze hebben ze niet altijd binnen
Bij de AVA hebben ze inderdaad helium. (in brugge hadden ze er vorige week nog ééntje)Nu, dat is wel nogal prijzig... je mag rekenen op een 60 euro. ik dacht voor een 30-tal balonnen.Wij zijn dan naar loods 8 geweest (voor diegene uit Brugge...)Daar vullen ze je balonnen, ze spuiten er ook nog een substantie in waardoor je balonnen minimum 3 dagen de lucht in blijven. je betaalt per stuk en komt dus veel goedkoper uit.(wij hebben misschien een 18 balonnen te vullen, komt op 0.90 per ballon)hopelijk ben je hier iets mee...
oh thanks bruidjes ik ga eens kijken bij de AVA :)
Hallo Tiffany,Ik weet niet van waar je bent maar ik heb gewoon naar een paar leveranciers van stookolie gebeld en daar verkopen ze flessen van 10 liter. Ligt er natuurlijk aan hoeveel helium je nodig hebt.Hier was het bij 1 leverancier 71,67€ voor 150 ballonnen (ongeveer 10 liter) en bij de nadere leverancier 67€ voor 10 liter maar daar kwam nog 0,50€ staangeld bij per dag dat de bus weg was.Komt dus véél goedkoper uit maar het ligt er dus aan hoeveel ballonnen je wil opblazen :-))Ik ben afkomstig van Turnhout
Helium flessen zijn wel vrij duur...en als het enkel is voor enkele ballonnen op te laten aan de kerk, zou ik gewoon er paar bestellen bij een ballonwinkel.
Ben deze week bij Locafest in Merksplas geweest en zag ze toevallig staan, dus heb het even opgezocht voor je : http://locafest.be/aanbod/de/helium-balloon-kits-50.html
pfjieuw AVA is duur... dertig ballonnetjes opblazen voor 60 euro. heb er net twee bussen gaan kopen voor een ander feest. dat moet toch wel iets goedkoper kunnen?
mja wij zijn van de kanten van merchtem (vlaams brabant)...
Hey, ik werk zelf in een partyservice bedrijf, Normaal gezien verkopen/verhuren de meeste da die in feestservice doen, er zitten er genoeg in de buurt van Merchtem. je kan het ook gewoon online bestellen, dan brengen ze het aan u deur. http://www.heliumshop.be/producten grtjs
oh thanks!!!