Terug naar overzicht
Dag Viki,Mocht je een jurk kopen bij de Honeymoon Shop dan kan je die laten overkomen naar hun servicepunt in België (Haaltert) voor de retouches.Ik heb dat zelf niet gedaan omdat er voor mij het servicepunt niet echt veel dichterbij was dan de Honeymoon Shop zelf, maar er zijn hier op het forum wel andere bruidjes die dat wel gedaan hebben. Ik weet niet meer precies wie het waren, maar zij zullen hier zeker nog wel zelf reageren. :-)Ik kan de Honeymoon Shop trouwens alleen maar aanraden! Supervriendelijke mensen en superservice!Groetjes
Hey VikiBegin deze maand heb ik mijn kleedje gekocht in de honeymoonshop. Ook een maggie Sottero. Ik kan je de honeymoonshop zeker aanraden. Vriendelijke bediening, je mag alles passen of vragen en steeds helpen ze je met een glimlach. Het is inderdaad een eindje rijden maar heb het er zeker voor over.Je kan u jurk naar een servicepunt laten overbrengen maar ze raden dit wel af. Ze besteden de retouches uit naar deze servicepunten maar deze bereiken niet de kwaliteit die je krijgt in de honeymoonshop. Daarom dat ze daar van willen afstappen. Je kan er met je gevolg een weekendje Rotterdam van maken. Dit was tot nu toe al het aller leukste van mijn voorbereidingen!shalane
Bij la sposa hebben ze toch ook de collectie van Maggie sottero? Misschien als ze die jurk niet hebben kan je vragen of ze hem kunnen bestellen? Desnoods eerst eens gaan passen bij die andere winkel zodat je weet of hij je staat. Ik de jurken van Maggie sottero prachtig! Hopelijk vind ik er eentje dat me staat :). Nog wachten tot oktober tot de nieuwe collectie er is, het lijkt nog zooooo lang.... Groetjes