Terug naar overzicht
OOOOHHH leuk en spannend!!!!!Ik heb mijn jurk ook bij la tiara besteld, die zijn echt SUPER he!Maar ik moet nog wel lang wachten...Succes he x x x
Leuk gevoel he als je jurk thuis hangt!!! Ik heb hem als eens aangedaan met heel de reutemeteut (schoenen, lingerie, juwelen,...) ... Het gevoel dat je AF zal zijn is heeeeeerlijk. Beetje verslavend maar heb hem nog maar 1 keer aangehad! hihi xx
Leuk leuk leuk! Ik verlang ook tot ikhem eens aa kan doen! Heb eige jurk nog geen eerste keer aan gehad... Begint toch wel beetje op mijn zenuwen te werken..' Normaliter moest 6 weken voor het huwelijk voor eerste pas. Tot op vandaag nog niemand gehoord, zelfs niet om afspraak vast te leggen. Belde mijn mama evenop naar de winkel (haar kleren komen ook van daar). Kleed is binnen, jasje moesten ze nog eens zien... Maar ze gaan mij pas in de loop van begin september opbellen om afspraak te maken voor 3tal weke op voorhand eerste pas te hebben... Best dat pijn mama belde, of we gingen nog van niets weten en maar beginnen stressen. Ik weet. Hoehet zit maar blijf er bij dat ik toch allemaal maar koet bij vind. Wat als er iets niet goed is? En ik nog eens moet? En nog eens? Of verkeerde maat besteld is? Ik heb het nog nooit aangehad! Ik weet dat het wel in orde kan komen... Maar ze hebben het blijkbaar zeer druk in de winkel waardoor alles opschuift. Ze konden zelfs nog geen moment afspreken! Hopelijk kunnen ze zich dan ook wat schikken en verwachten ze niet dat je springt vanaf ze bellen. Ik heb ook mijn fulltimejob waar het in september druk is en moeilijk zal worden verlof inte steken want ik moet rond komen vooor oktober gezien ik dan bijna maand niet werk..' ohja, alles komt wel goed, dat weet ik, maar ergens is het toch beetje stress...
Sorry voor de typfouten, maar hele teksten en ipad zijn toch niet handig!