Terug naar overzicht
Mja ik zou toch ook eerst beginnen om tegen de huidige kapster je probleem uit te leggen hoor... Als jij het haar niet verteld, en ze was er niet bij tegen de krullen er uitgezakt zijn, kan ze dit natuurlijk ook niet weten he... Vraag om een nieuw proefkapsel. Misschien moet er meer haarlak of mousse gebruikt worden?Maar het zou bij mij toch ook raar over komen dat je iemand anders vraagt zonder te op voorhand even het probleem aan te kaarten.Groetjes
Ik heb dat hier al vaak gelezen op het forum dat de krullen na enkele uren uitgezakt zijn na het proefkapsel. Ik zou zeker de situatie uitleggen en een nieuwe proef proberen. Ik zou daarvoor niet van kapster veranderen. Elk haartype is anders. Bij sommigen blijft dit gewoon beter zitten dan bij anderen. Als je dit zegt dan gebruiken ze volgende keer wat meer producten enzo, komt wel goed!
ik zou het ook eerst eens uitleggen.ikzelf heb het ook aan de hand gehad, mijn eerste kapsels waren de krullen er na een paar uur al uit, ze had toen de krullen met krulspelden gemaakt, situatie uitgelegd, en vervolgens heeft ze de krullen met een techniek met de stijltang gemaakt, en die waren fantastisch, de dag erna had ik nog mooie krullen... dus zou het eerst uitleggen, zoals ze hier al zeggen: elk haar is anders, lichter, zwaarder, dikker dunner, en als ge niet zegt wat het probleem is, kan ze er ook niets aan doen, waarschijnlijk probeerd ze als eerste kapsel altijd dezelfde techniek, met krulspelden ofzo... dus toch nog een 2e kans geven zou ik zeggenen als ge u er dan nog niet goe bij voelt, dan is het u keus om een andere kapster te zoeken of niet, uiteindelijk is het uwe dag, gij moet stralen, en gij moet u goed voelen met u kapsel
ik vind ook als je niet 100% tevreden bent niet doen ik ben zelf getrouwd 24 08 en aangezien ik zelf gespec.ben in bruidskapsels was het voor mij ook heel moeilijk om echt tevreden te zijn maar ik zou ergens anders toch eens proberen of aan je kapster vragen om nog eens te proberen je trouwt maar 1 keer an als je dan niet geheel tevreden bent zou spijtig zijn. succes alvast
ik kan je alvast helpen met haar en make-up op maat, en ik kom vanuit Berchem/Wilrijk naar je toe ik ben kapper, visagist, doe make-up en opsteekkapsels volgens gelaatsvorm en stijl, en ik kom aan huis de dag van je trouw.Ook is er een vrijblijvende proefsessie mogelijk.kijk eens op www.michelsas.be ook op deze site enkele foto's van mijn werk,Contacteer ons gerust voor vrijblijvende informatie via info@michelsas.bemet vriendelijke groeten,Michel