Terug naar overzicht
Zo ik heb het verschillende keren gedaan ik hoop dat dit jullie al een stapje dichterbij helpt!!
Hehe, kvind het in elk geval leuk gedaan allemaal, ze hebben hun best gedaan! Ik heb hem hier open staan, al veel opnieuw geopend, en kzal hem laten openstaan vandaag (kmoet toch werken tot 20u). Kun je ergens op die blogspot zien hoeveel keer hij al bekeken is?
Voila ook enkele keren gesurfd, veel succes
Ziezo! veel succes! hihi
Bij Dries kan je het zien.. Maar hij zegt wel '10 000'. Dus je zal er ons een aantal keer aan moeten herinnern.
OeiBlijkbaar. Dat had mijn ventje niet zo duidelijk gezegd :-(. Ik zal inderdaad paar keer moeten herinneren of we gaan er niet geraken... :-)GroetjesMarieke en Bart
Ik heb het ook een aantal keer gedaan. :-)Maar kan je ergens zelf zien hoe ver je al zit? Want ik zie nergens een tellertje (tenzij ik met m'n migraine-kop natuurlijk ni ver genoeg zoek ;-)).
HeyKatrien ik moet dat eens navragen. Ik hoop het anders is het precies zo eindeloos hé :-)GroetjesMarieke en Bart
Weet je al hoever jullie staan?Ik heb al een keer of 30 geklikt denk ik.Zal er nog een paar kliks bijdoen vandaag...Groetjes
Hey KimSuper :-) Wij zouden ondertussen blijkbaar al zeker op den helft geraakt zijn. Dus ik zou zeggen nog een beetje klikken maar :-) We zijn super bezig! We hebben tevens gevraagd een teller op de blog te plaatsen :-)GroetjesMarieke