Terug naar overzicht
Ga dit volgen, want ben ook op zoek...Wij hadden eerst gedacht aan een busje van VW voor ons en de suite (omdat mijn broer die gehandicapt is stekezot is van VW), maar die zijn allemaal net te klein om gans de suite in te laten passen...
Met de fiets....klinkt gek en onhandig maar ik vind het wel origineel en waar een wil is, is een weg!In antwerpen rijdt er zo een toeristentreintje rond (paardentram), hadden vrienden van ons afgehuurd voor een familiefeest. ook niet alledaags en er kan veel volk in
een bakfiets huren, waar jij in zit en hij fietsteen riksjaen tjah, anders zijn er gewoon niet zo heel veel manieren om je te verplaatsen hé... Paard, fiets, auto en dan ben je er bijna denk ik...
Mijn schoonbroer had het idee om met grote go-cars te komen... Ik vond het eigenlijk best wel grappig en zag het zo al voor me. Maar de afstand is voor ons net iets te ver. Bovendien is de kans op slecht weer in oktober ook een stuk groter. Groetjes, Annabel
Wij gaan taxifietsen huren. In de nm doen wij dan ook een fietstocht met leuke stompjes voor hapjes en drankjes.
Stopjes dus :-)
Hoi,Ik weet niet hoe ver de afstand is waar we over spreken natuurlijk, maar er bestaan ook rijdende biertogen... Je zit dan met een aantal mensen aan de toog langs weerszijde, in het midden staat dan een tapkraan. En terwijl je op je barkruk zit moet je op de trappers trappen om vooruit te komen.
Te voet? :-)
http://www.husky-event.eu/Husky_-_Event_%26_Incentives.... met de slee voortgetrokken door husky's :)
Wij hebben 3 volkswagenbusjes;We hadden eerst aan een tuk tuk gedacht maar praktisch was dit voor ons niet mogelijkGroetjes
@Fien: doen jullie dit? Of ken je iemand die dit heeft gedaan?
nee, wij doen het niet door de lange afstanden, we hebben dit wel al gedaan (maar dan een gewone tocht) en dit is echt plezant, en ook leuk winters :)ik vind het zelf jammer dat we dit niet kunnen doengroetjes!
Wij zijn allebei leerkracht en denken eraan om zo'n oude schoolbus te nemen. Iemand hier al ervaring mee?