Nu Online
Momenteel zijn er 541 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

25 augustus 2012,our wedding day!!

1-9-2012 23:12:33
Hallo allemaal,

Na een deugddoend tripje naar Barcelona heb ik even de tijd gevonden om een verslagje te schrijven over onze dag.

5.45u:wekker loopt af...heb redelijk goed geslapen,enkel de laatste dagen veel te laat in bed kunnen gaan,veel te veel te doen.Patrik draait zich nog eens om,ik spring(nu ja,op dit vroege uur...)de douche in.

6.15u:Kapster belt aan.Ik had 2 weken voor de trouw nog iemand anders gezocht want was helemaal niet tevreden over mijn vorige kapster/visagiste.Heel de boel kostte me al €395 en dan was het nog niet eens waauuw.Als ik nog een proef wou doen dan moest ik nog eens €50 betalen...Ik heb alles afgebeld,en het heeft me €150 gekost voor niks.Maar het zat echt niet goed in mijn maag en op aanraden van vriendinnen heb ik de beslissing genomen om iemand anders te zoeken.
Vanessa is vrij snel bij mij mijn proef komen doen en het zat er meteen boenk op!!
Patrik is ondertussen ook wakker en springt al even vlot onder de douche ;-)
Onze jongste dochter Cato komt ook al piepen en is al heel vinnig op dit ontieglijke vroege uur...niet veel later is ook Mila daar.

7.00u:Visagiste Diana komt ook toe en binnen de kortste keren zitten ze samen aan mij te frullen,eigenlijk wel heeeeel leuk!
Patrik geeft de kindjes én mij een boke en vertrekt dan naar Lier om daar zijn kostuum te gaan aandoen.

8.00u:Mijn beste vriendinneke Cindy komt toe met mijn trouwkleed.
Ze doet heel geheimzinnig en als ik effe naar boven vertrek zet ze mijn trouwcadeau klaar,een paspop om mijn kleed op te zetten.Ik had haar gezegd dat ik van plan was om dat te kopen,en achter mijn rug had ze al met Patrik gebeld om te vragen of ik er al één had.Ze had dus mijn kleed erop gehangen en toen ik terug in de slaapkamer kwam schrok ik wel,dat had ik helemaal niet verwacht!Heel blij mee,kleed staat nu in onze gang in een hoekje!!
Videograaf en fotograaf komen toe.
We kleden de kindjes aan en proberen hun mooie haartjes, die Vanessa ondertussen ook al had gedaan, niet naar de knoppen te doen.Wat zijn ze mooi,onze poppemiekes.

9.00u:Levering van het verrassingsbrood,bedankt Nadine,het was heerlijk!

Tijd om mijn kleed aan te doen,spannend,nu is het echt voor echt ;-)
Mila en Cato worden opgehaald om mee met de suite op de huifkar te stappen.

En dan maar wachten, het meest vervelende moment van de dag.
Plots krijg ik telefoon van Patrik dat de huifkar nog niet is toegekomen...maar waar had ik de telefoonnummer van de menner nu weer gelaten?
Effe stressen, computer opgezet en ineens terug telefoon,huifkar geariveerd!!Pfieuwww

Weer wachten...

9.30u: Hoefgetrappel in de straat,daar zijn ze eindelijk!
Patrik belt aan en ik doe vol plezier maar toch met veel zenuwen de deur open.Die zenuwen waren de enigste van heel de dag.
De suite staat op onze oprit,ik krijg mijn prachtig boeket en nen dikke kus van mijn aanstaande man.Zalig...

9.40u:Suite komt binnen een glaasje drinken

10.10u:Terug in de huifkar en richting gemeentehuis.
Heel leuk tochtje gemaakt.

10.25u:Aankomst gemeentehuis en wat een volk staat ons daar op te wachten!Heel leuk,heel veel kindjes van de kindjes hun klas en heel veel bekende gezichten voor ons.

10.30u:Burgerlijk huwelijk in een bomvolle trouwzaal.
Veel gelachen!!
Nadien de gebruikelijke foto's en uitdelen van snoepjes aan de kindjes.

10.50u: Terug de huifkar op richting feestzaal voor de viering.
Omdat we wat te vroeg waren hebben we een tochtje door Nijlen gedaan met de huifkar en Mila en Cato mochten mee vooraan zitten.Stralende gezichtjes!!

11.00u:Viering in de feestzaal.Normaal was ze in de tuin gepland maar het weer was nogal onstabiel die dag dus voor alle veiligheid hebben we ze maar binnen gedaan.
Weer heel veel volk,80 stoelen waren er gezet en nog moesten mensen rechtstaan.
Björn en Joeri,vrienden van ons,kwamen zingen in de viering.Heel mooi,heel veel complimenten over gekregen.Ik denk dat ze hier en daar nog wel een boekingske extra hebben ;-)
Onze viering werd geleid door Caroline,een goei vriendin,en was heel persoonlijk.Iedereen die er was kenden wij en dat is wel heel plezant.
Pakkende speech van Patrik zijn broer,die hem op zijn beurt vroeg om getuige te zijn bij zijn huwelijk volgend jaar!
Mijn vriendinnen,de geiten,kwamen ook iets ongelooflijk moois vertellen...We kennen elkaar al 30 jaar(we zaten allemaal in de chiro) en daar komen nog minstens 30 jaar bij!

12.30u:Na een korte receptie voor de aanwezigen tijdens de viering kan de suite ook aan tafel.
Daarna vertrekken we richting Lier voor foto's op Begijnhof,Grote Markt en aanlegsteiger in de Nete.
Superleuke momenten,had niet verwacht dat dat zo ontspannend kon zijn.

16.00u:Terug in de feestzaal,even verfrissen,nog wat dingetjes klaarzetten en efkes een pintje drinken.

17.00u:Start avondfeest.We hebben dit bewust zo vroeg gedaan zodat onze kindjes(6 en 4,5) flink konden meevieren.
Lekker eten,lekker drinken!

20.30u: Start van het optreden van La Cuenta voor 2 uur.En er was bangelijk veel ambiance.Maar we kennen ze,de mannen en vrouw van La Cuenta...ambiance verzekerd!!

23.00u:Bruidstaart en opening dessertenbuffet en daarna onze openingsdans.
We zijn beiden geen liefhebbers van 'nen trage te dansen' maar het is ons toch redelijk goed gelukt ;-)
Onze openingsdans was I'll always be there van Roch Voisine
Daarna heeft de DJ het overgenomen en zijn we blijven dansen tot 04.00u

Het enige negatieve puntje voor mij was dat ik halverwege het optreden van La Cuenta heel veel maagpijn ben beginnen krijgen...Ik heb dat anders nooit en ook niemand had iets tegen de maagpijn bij :-(
Heb daar toch dik 3 uur mee rondgelopen en uiteindelijk ben ik naar huis gegaan en heb een gewoon kleedje gaan aandoen.Mijn trouwkleed drukte ook geweldig op mijn maag en zodra ik het uit had gedaan voelde ik me al veel beter!!Iedereen had mijn kleed nu toch gezien én ik heb nog stevig op den dansvloer gestaan!!

Tegen 04.30u lagen we in ons bed,uitgeteld maar oh zo content!!!

Lijstje:

Ringen: Juwelier Herman Herenthout
Kleed: Gaan kiezen bij Cermo en laten maken door een naaister die in bijberoep trouwkleren maakt.Mijn kleedje was oorspronkelijk eentje van Linea Rafaelli,maar er zijn wat veranderingen aan gebeurd.
Feestzaal: Familia Nijlen
Bruidsboeket: De Vilten Bruid (helemaal gemaakt zoals ik het wou,mini-boeketjes en corsage incluis)
Fotograaf: Jef Celen
Videograaf: Ivan Dombree
Kostuum: Wellens Herentals
Schoenen: Van Loock
Juwelen: MIKA
Huifkar: Donktoeren Lier
Kledij meisjes: Victorientje Putte
Schoenen kindjes: Van Loock en Torfs
Lingerie: Marie Fleur Lier
Uitnodigingen: Mister Minit (spotgoedkoop door mijn schoonzus)

Ik plaats hier ook nog even de linken van Jef Celen zijn filmpje en dat van Ivan Dombree.

Dat was het,ik 'vrees' dat ik toch nog een hele tijd zal komen piepen op deze site,'t is gewoon veel te leuk hier!!

Liefs,
Cindy

www.jefcelen.be/huwelijksfotograaf/Ci89P/

http://www.youtube.com/watch?v=r1iv7Fn6QdA&feature=...

Cindy
25-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 2281

Annechien
5-10-2012
 Meld misbruik1-9-2012 23:40:42

Leuk leuk!!
Vanwaar kwamen die hartjes tijdens de openingsdans? Was da zo ne shooter? Waar gevonden?
groetjes!

Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik1-9-2012 23:44:23

hele mooie foto's en super mooi filmpje Nu nog nagenieten! Hele dikke proficiat!
groetjes
Stéphanie

Inge
23-5-2009
 Meld misbruik1-9-2012 23:49:08

Proficiat! Heel mooie foto's. Prachtig gezin. Geniet van jullie leven samen!

Cindy
25-8-2012
 Meld misbruik2-9-2012 0:12:25

Annechien,die hartjes had onze fotograaf zelf bij.

Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik2-9-2012 8:01:12

Heel mooi! En wat een leuk bruidsboeketje! Heb ook al eens op de site van de vilten bruid zitten rondneuzen, zitten echt mooie boeketjes tussen :-)
Mooie foto's in het begijnhof. Wij hebben ook Jef Celen, ik kijk er al naar uit! Had hij uit zichzelf die hartjes meegebracht, of hebben jullie daarnaar gevraagd?
Dikke proficiat en geniet er nog van!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik2-9-2012 9:12:46

Ik had de foto's via facebook al gezien, ze zijn erg mooi!
Ook de emoties af te lezen op de gezichten van de gasten tijdens de ceremonie, heel mooi in beeld gebracht!
Jullie zagen er zelf ook heel mooi uit! Heel mooie juwelen ook!
Zag er een super dagje uit Cindy!
Geniet nog lang na en veel geluk voor jullie gezinnetje in de toekomst!

groetjes

Sandra

Siska
27-4-2013
 Meld misbruik2-9-2012 10:45:09

Wat een prachtige foto's, Cindy! Jullie straalden!! Ik zag dat jullie gasten hun naam konden schrijven op hartjes. Hoe was dat precies gemaakt? Lijkt me een heel leuke herinnering...

Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik2-9-2012 11:25:56

super mooi cindy!!! En dan met die muziek erbij, ik kreeg meermaals een krop in mijn keel!! Jullie zagen er allemaal stralend uit!!!

Cindy
25-8-2012
 Meld misbruik3-9-2012 12:45:56

@Joyce:Jef had die hartjes zelf bij,we hebben er niet achter gevraagd.
@Siska:Die hartjes waar de gasten hun naam konden op schrijven was onze gastenboek en had ik zelf gemaakt.Idee kwam van internet(Etsy)maar kostte nogal veel.Ik heb bij Ikea grote kaders gaan halen,een groot ponshart en dan maar plakken.Het glas van de kaders steek je er achteraf terug in en dan kan je ze tegen de muur bevestigen.
Wij vonden dat heel leuk omdat een gastenboek meestal toch in de kast verdwijnt,en vermits wij al heel gelukkig zijn,twee kinderen hebben moesten ze dat ook al niet meer opschrijven in een boek.Nu weten we wie er allemaal was en dat ze ons alle geluk toewensen wéten we toch!

Femke
8-9-2012
 Meld misbruik3-9-2012 12:54:45

Proficiat!! Echt een mooi verslagje en mooie foto's. Jullie zagen er stralend uit!

Veel geluk nog!

Groetjes.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info