Terug naar overzicht
wij hebben ook een rood thema voor ons huwelijk. ik heb ook lang getwijfeld over de kleur van mijn schoenen...omdat ik bang was dat echt rode schoenen teveel zou zijn onder mijn jurk heb ik dus besloten toch voor "witte" te gaan.ik heb dus voor de dag een paar satijn witte schoenen (maar met rode zool )voor het avondfeest draag ik dan een paar knalrode schoenen. de rode schoenen zijn gewoon een paar die ik al lang draag en zitten dus lekker makkelijk om te dansen.ik heb hier wel al een paar bruidjes gezien met rode schoenen, en ik moet zeggen dat ik het toch ook wel heel mooi vind hoor. ik denk dat t ook een beetje afhangt van welke jurk je precies hebt...
Ik denk zeker dat dat wel ok zal zijn. Ik heb hier ook al heel mooie foto's gezien met veel rood en wit. Als je een lang kleed zou hebben, vallen de schoenen sowieso niet op maar met een korter kan het juist een leuk effect hebben. In het gewone leven ben ik ook fan van rood maar op mijn kleed zitten pareltjes die een lichtblauwe schijn hebben en heb ik besloten om met lichtblauw als accentkleur te gaan werken...
Witte jurk met rode schoenen lijkt me super combinatie. Ik overweeg het ook. Lijkt me niet overdreven als je haar en boeket ook rood zijn. Je jurk is toch een groot 'vlak' tov je accessoires, dus of je nu twee of drie rode accessoires hebt, maakt niet veel uit denk ik.
mijn eigen jurk was ook wit/ivoor en heb om mijn jurk een rode bloem laten opzetten en had rode schoenen aan ( satijnen ) de jurk had een kuitlengte ,dan is het juist mooier natuurlijk dan op een lange jurk waarvan de schoenen niet zo gaan opvallen natuurlijk ! er mag zeker 2 tot 3 rode accenten hebben ze ....
Mij lijkt dit niet teveel. Ik heb een ivoor/Bordeaux kleed en ik heb er ook Bordeaux schoenen op, rood bruidsboeket en Bordeaux/rode juwelen
Dank je voor al de reacties!Nu moet ik natuurlijk nog die perfecte paar rode schoenen vinden, dat zal een ander verhaal zijn Het is een lange jurk maar je ziet nog net mijn schoenen (toch de tip ervan)