Nu Online
Momenteel zijn er 367 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwring opgehaald

2-9-2012 8:45:02
Hallo hallo,
met nog amper 12 dagen op de teller gaat het nu ineens razendsnel!
weer veel gedaan dit weekend om mijn "still to do" lijstje korter te maken!

schoenen gevonden voor mijn zoon !! EUREKA! het zijn toch maar skateschoenen geworden, iets anders krijg ik echt niet aan zijn voeten... het zijn zwarte DC's met rood en wit en passen eigenlijk zeer cool onder zijn zwart kostuum met wit hemd en rode das! thanks MiniMe in Brugge voor alwéér een super service!

ook mijn oorringen gevonden, en joepie! ik heb ook eens iets goedkoops gevonden! 3,99 euro in de six! een echt koopje dus.

ook de seamless boxers voor vriend en zoon, kousen

toch nog potloden aangeschaft voor de zakjes voor de kids (in de hema, 1,10 euro voor 5! gekleurd met diertjesgom. spotgoedkoop)

mijn vriend zijn kostuum gaan afhalen bij Gentlemen in Izegem. zeer mooi, grrrr!

en tenslotte, MIJN TROUWRING gaan afhalen bij FDO! er was enorm veel volk omdat ze door omstandigheden 's morgens niet konden opendoen. werd door de dame doorverwezen naar de zaakvoerder zelf. Hij heeft mijn ring gemaakt en ik denk dat hij de eer wilde mij mijn ring te geven. ik zag hem en stond perplex! zo ongelofelijk mooi!
ik pastte hem en hij zat perfect. wou hem al meteen aanhouden
hij vertelt hoeveel werk er in gekropen is, perfect op maat van mijn verlovingsring, de spatie aan beide kanten op de mm gelijk, steenzetting op de 2 ringen, de gravure aan 2 kanten, ... (als verlovingsring heb ik een solitaire, toen ik mijn ring ging kiezen haalde hij een modelletje uit de hij net klaarhad voor een andere klant, maar waarvan hij dacht dat het wel helemaal mijn smaak ging zijn... en dat was het ook,ik was op slag verliefd!) het is een eigenlijk een dubbele ring bezet met steentjes (12 op elke ring) onderaan vormen ze 1 ring en mijn verlovingsring schuift ertussen, zodat de 3 ringen 1 geheel vormen.
zegt hij: ja, ik heb toch een herberekening van de prijs moeten doen, de vorige prijs was berekend op die andere ring en nu kon ik de jouwe precies wegen, de zetting, het werk.
ik dacht al: oei, ik ga hier moeten opleggen...
zegt hij: kijk, het is 160 euro minder!!!
allez, minder!
ik zei hem: hoe ongelofelijk eerlijk van jou! ik had dat toch nooit geweten.
hij zegt: wij staan erop dat iedereen een eerlijke prijs betaalt.
ik was al zeer tevreden over FDO, ik ben nu nog meer tevreden! alle superlatieven die ik hier al gelezen heb kan ik dus alleen maar bevestigen!

hier zit een gelukkige bride to be!!

Vicky
15-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 493

Vicky
15-9-2012
 Meld misbruik2-9-2012 8:49:39

haha, in mijn euforie enkele schrijffouten gemaakt ... oeps!

enneu, wanneer ik zeg "toen ik hem zag stond ik perplex" gaat natuurlijk over mijn ring en NIET over de zaakvoerder!! hahaha! toen ik het herlas merkte ik dat het precies op de zaakvoerder slaat. pas op, das ook een schone mens hoor, en altijd piekfijn in orde, supervriendelijk en zo, maar perplex sta ik er niet van.

tima
8-9-2012
 Meld misbruik2-9-2012 8:52:12

leuk leuk leuk ok wilde ook zoiets van ring maar mijn verlovingsring is daar voor veels te breed dus ging dat niet moest ik een andere verlovingsring gekregen hebben dan zeker . ik moet dinsdag om de mijne bij fdo best wel zenuwachtig want mijn ring is achtergemaakt van een foto dus ik hoop dat het allemaal is zoals ik voor me zag en ja gisteren ook eindlijk schoenen gevonden voor zoontje tzijn oof een genre skateschoen van adidas geworden gewoon voor het feit dat je anders geen zwarte schoenen vind voor die kleintjes

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik2-9-2012 9:17:35

Ah, super van de schoenen!! :-) hihi...hij zal er goed uitzien de zoon!

Oh, tzal een mooie ring zijn!
Ik wou ook absoluut een ring in de stijl van mijn verlovingsring...en als ik ze boven elkaar draag, geeft het een mooi effect :-) zelfde stijl van steentjes ook...dat wordt nen dure ringvinger ;-)!!
En ik wou mijn ring ook al niet meer uitdoen...hihi!

Uw still to do lijstje wordt ook korter zeker?
Bij ons ook ;-) heb nu bij de items ook al data bijgeschreven...wordt nog een strakke planning de komende dagen :-)!

Geniet er nog van é!

groetjes

Sandra

Vicky
15-9-2012
 Meld misbruik2-9-2012 9:18:16

op de site van suits you well hadden ze mooie zwarte schoenen. maar geen maatje 37 op voorraad... ze kostten ook maar tussen de 20 en 30 euro. als hij deze dan nooit meer aandeed, was dat nog geen ramp.
mijn zoon is altijd een moeilijke voor schoenen. ik ben tevreden dat hij ze nu nog gaat doordragen. iedereen content dus! oef!

Vicky
15-9-2012
 Meld misbruik2-9-2012 9:25:18

@ Sandra: ja, ook aan mijn vinger reeds een aardig sommetjes
ik had al eens geteld hoeveel ik die dag "waard" ben; amai, komt al op een serieus bedrag hé! jurk, schoenen, lingerie, ring, tiara, haarstukjes, kapsel, make up, ...
onze to do is nu echt aan het inkorten.
nog afspraak met fotograaf en de persoon die met de bruidswagen rijdt.
nog rode snoepjes halen en de zakjes voor de kindjes maken.
alles naar mijn ouders brengen en per persoon klaarleggen
alles klaarzetten om mee te nemen naar de feestzaal voor de dienst
boekkaftjes en cd met onze muziek naar de rent a priest brengen
mijn schoenen inlopen...
en dan valiezen maken:
voor ons voor de huwelijksreis
voor onze dochter voor die nacht
en voor onze kleinste dochter voor 7 nachtjes bij mijn ouders
(dat wordt het moeilijke op onze huwelijksreis, dat spookje moeten missen, maar we gaan er niet teveel aan proberen denken, ze is in goeie handen!)
ah, en nog afspraak op gemeentehuis, nog steeds niet moeten gaan en vind dat nu toch wel zeer kortbij...
op 13 september voor een manicure (op mijn verjaardag, zo druk bezig met af te tellen naar ons huwelijk dat ik die volledig uit het oog verloren ben, haha!)

en that's it!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik2-9-2012 11:12:13

Dat valt goed mee!! :-)
Je zit op schema! En zeker je verjaardag ook vieren é...speciaal...zo de laatste als 'ongetrouwde' vrouw :-)!

Bij ons maandag nog naar de gemeente - cd afgeven met muziek intrede en uittrede en ongeveer doorgeven hoe veel volk er komt kijken. Vind dat heel moeilijk...ze geven nog een receptie nadien, maar hoe weet ik nu wie er allemaal komt kijken?? Ik zal in elk geval zeggen dat ze genoeg stoelen moeten zetten :-)!

Maandagmiddag ook nog bloemen bestellen voor in de zaal...dinsdag is het nog een rustdagje (ik ga toch mee moeten gaan vissen é...:-) ).

Woensdag kuisdag houden, gang hier al versieren...en dan donderdag is het de zaal klaarzetten, alles wegbrengen, EHBO kitje nog maken...en donderdagavond nog mijn nagels laten doen. En dan...hopelijk nog een beetje goed slapen!!
Oh ja, donderdagavond mijn boudoir album nog afgeven aan mijn liefje :-) kzou t nog vergeten!

Spannend...die laatste dagen vliegen echt voorbij!!

groetjes!

Vicky
15-9-2012
 Meld misbruik2-9-2012 11:51:06

haha, toch gaan vissen! een zen-momentje inlassen aan het kabbelende water

noodkit, juist, moet ik ook nog doen!
goh, sandra, volgend weekend zijn jullie al aan het nagenieten! stel je voor zeg!
ineens gaat dat razendsnel!!! hoeveel dagen had jij hier onderaan je teller staan toen je je account aanmaakte? ik bij de 400 en nu ... 12 ...! 12!
je boudoir foto's, tgoh, hij zal content zijn denk ik! en meteen geïnspireerd voor de huwelijksnacht hihi!
iemand die ik ken is hobby-weersvoorspeller en de komende 10 dagen blijft het alvast zonnig en droog! als dat geen goed nieuws is voor jou!
als hij daar nu nog een paar dagen extra kan bijlappen zijn we allemaal tevreden é

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik2-9-2012 12:59:05

Ja, kan er niet van tussen :-) we hebben nu eindelijk verlof, dus hij wil ook een dag genieten van niks doen = vissen :-). Maar ze geven dinsdag mooi weer, dus ik plant mij in ne stoel en doe nog wat kleur op :-)!

Echt...niet te geloven...volgend weekend is het voorbij seg...
Ik denk dat wij ook een kleine 400 dagen op de teller hadden staan...dat is zo voorbij gevlogen, niet te doen!

Moet nog 1 ding afwerken voor het album: een tekstje :-) dus als hij nog is 10 min weg is ;-) breng ik dat in orde :-)

Super...ik hoop echt op een mooie nazomerdag, niet te warm...tzou ideaal zijn!
En dan nog even langer...zodat jullie ook een mooi weertje krijgen op jullie dag!!

groetjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...