Terug naar overzicht
whiiiiiiiii :) Succes met het passen en geniet ervan!!
Hehe! Succes ermee! Hopelijk past je droomkleed je ook geweldig! Want vaak is het zo, als je iets mooi vindt, dat jij er niet zo mooi mee staat en net een heel ander model mooi is op jou... Maar ik hoop voor jou dat het prachtig is!!
hehe ik was ook aant aftellen :) en gisteren wast zover. Ik heb 2 kleedjes gezien die volledig mijn smaak zijn. Begin oktober kan ik ze passen, hopelijk zijn ze even mooi alsk ze aan heb.
Hihi, super hé! Ik was ook vol spanning aan het wachten op 1 september, want toen kwam ook de collectie van Marylise online. Maar er zit zoveel tussen dat ik mooi vind, het kiezen zal nog moeilijk worden! succes ermee ;)
Oei! En hiermee zie ik dat mijn top1 kleedje van Marylise een 2012-kleedje is... wil dit zeggen dat ik te laat ben om ze te kopen????
nee hoor, normaal kan je de modellen van de vorige collectie ook nog krijgen (dacht ik).
Ja dat is niet echt een probleem denk ik. Heb in juli al een paar kleedjes aangehad van de vorige collectie en de verkoopster zei dat ze die normaal ook nog wel zou kunnen bestellen in het najaar...