Terug naar overzicht
Hey Wendy,Wat dacht je van het liedje Bedankt lieve ouders van Vader Abraham?Voila den tekst:Waar m'n wiegje heeft gestaan't Is niet ver hier vandaanHeeft geluk me omringd al die jarenTussen bloesem en bomenKon ik zorgeloos dromenEn geluk kon ik daar al gaan sparen't Was op een heel klein stationWaar m'n leven begon'k Leerde daar van m'n ouders toen lopenDaar vertrok toen m'n trein'k Moet er dankbaar voor zijnNu ben ik groot, maar eens was ik kleinrefr.: Bedankt liever ouders Bedankt voor 't leven Bedankt lieve ouders Voor wat u mij hebt gegeven Ik begrijp nu pas goed Wat u voor mij hebt gedaan Bedankt dat mijn wiegje In uw huis eens mocht staanU had om mij wel eens verdrietMaar dat weet een ander nietToch bleef u van mij altijd houdenIk kreeg van God een lieve vrouwEn een kind waar 'k veel van houWaar ik samen m'n leven mee bouwdeIk denk weer terug aan 't stationWaar m'n leven toen begonWaar de trein voor 't eerst ging rijdenWe kenden vreugde en pijnIk zal er dankbaar voor zijnNu ben ik groot, maar eens was ik kleinrefr.(2x)GroetjesNathalie
'Ik hou van u' van Noordkaap (dit spelen ze tijdens onze huwelijksviering voor onze ouders)!
Wendy,Als je zelf een beetje kan zingen, kan je ook altijd een liedje maken. Bv. liedjes die gaan over mama's of moeders of papa's, daarvan kan je de teksten wijzigen in ouders. Je ouders zullen er helemaal versteld van staan. En of je op die avond een beetje uit de toon gaat, het is het initiatief dat telt. Succes.