Terug naar overzicht
hoi nathaliewij hebben onze viering volledig zelf in elkaar geknutseld. wij hadden dat wel met het huis van de mens, maar eigelijk heeft die dat gewoon aan elkaar moeten praten want wij zelf waren creatief genoeg ;-)wij hadden ervoor gekozen om geen boekjes te maken dit omdat "de magie" dan voor een groot deel weggaat... iedereen zit dan meer in de boekjes te bladeren dan naar jullie te kijken en ze weten al wat er gaat komen.we hadden voor onszelf en de mensen die moesten lezen, de muziek ed een soort van "menu-kaart" opgesteld met eigelijk de volgorde van alles.verder hadden we onze getuigen gevraagd om een tekstje te schrijven, dit was volledig geheim tot om die moment zelf. Ook een goede nicht heeft een tekstje gelezen over "rivieren" ze heeft een basistekst gekregen en dit zelf dan nog wat aangepast. ook de teksten naar elkaar toe waren geheim voor elkaar tot op de laatste seconde.alles werd afgewisseld met muziek.wij hadden onze viering buiten, in de tuin van de feestzaal. op die manier zorgde dat de dag zelf voor minder logistiek, minder stress en minder verplaatsingen ook heeft ons dat veel minder geld gekost want we moesten er geen cent meer voor betalen. bovendien regelt de zaal op die manier alles! ze zetten de stoelen zoals je wil, maken een gangpad,... Zorg ook voor iemand die de muziek op en afzet en zeg duidelijk hoe en wanneer (daar is 't bij ons niet altijd even goed gegaan, overloop echt liedje voor liedje hoor samen met de persoon de liedjes...)voor de rest zou ik zeggen laat u creativiteit de vrije loop ;-)je mag mij steeds een maileke doen voor mijn "menukaart"fiekev_v@hotmail.com
wij zijn dit ook van plan, dus ideetjes of voorbeelden mogen ook altijd naar mij worden gemaild: appelsientje2@hotmail.comAlvast bedankt!xxx
Wij gaan ook trouwen met Huis van de mens, dus voorbeelden en ideeën mag je ook altijd naar mij gestuurd worden ellen_aendekerk@hotmail.comAlvast bedankt
wij zouden ook graag zo'n persoonlijke niet kerkelijke viering willen en denken ook aan het Huis van de mens.hoe werkt dat precies? gewoon een afspraak maken met hun?en moet ja dan voor je gaat zo al min of meer weten wat je wilt en waar enzo?ben nog maar enkele dagen verloofd dus ik zit nog met heeeel veel vragen :)bedankt!
hoije maakt neemt gewoon contact op men het huis vd mens in u buurt, en dan maak je een afspraak voor een verkennend gesprek.dan geven ze wat meer info over wat ze juist doen en wat ze niet doen, elkaar een beetje beter leren kenne. je krijgt elk ook een vragenlijst mee die je individueel moet invullen tegen volgende keer moet meebrengen of kan doormailen. hier worden de volgende gesprekken op gebaseerd en kan je inspiratie uit putten voor je viering. samen wordt er op pad gegaan om een mooie, persoonlijke viering te makenbovendien is alles ook graties ;-)