Terug naar overzicht
Ik ben op zoek naar een koets en paarden... Het is een droom van als ik klein was om met de koets naar de kerk te gaan, en ik heb het geluk dat mijn ventje mij dat niet wil ontnemen.Ik woon in West-Vlaanderen en blijkbaar is het aanbod hier helaas niet zo groot :(Moest iemand weet hebben van het verhuur van koets en/of paarden, laat mij aub iets weten!GroetjesEline
Wij zijn getrouwd met "t neerhof" in Diksmuide, het was een witte koets met 2 zwarte friese paarden, fantastische ervaring !
Ik dacht ook meteen aan 't Neerhof. Weet niet of er anders veel te vinden zijn die dat doen.Als je een ceremoniemeester hebt, kun je hem/haar die vraag ook eens stellen. Zij zijn meestal goed op de hoogte.
Vanwaar ben je precies in West-Vlaanderen? In de streek van Brugge vind je er toch heel wat!
In Zwevezele heb je "Het Kaarsenhof", ze verhuren daar een huifkar.
In ichtegem moet je ook iemand hebben dereeper als ik mij niet vergis en in brugge is er een ceremoniebedrijf deprince als ik me niet vergis hebben ze daar ook koetsen
de Manor hoeve doet dit ook dacht ik. mss eens kijken op hun website.
Mijn gebuur doet dat ook, koetsen, huifkarren....Dit is in voormezele bij Ieper.Zijn website: http://www.huifkarren.be/huwelijk_nl.php
Bedankt iedereen!Ik bekijk dit even!
t'Oud -hofDat is in EernegemJe kan een mailtje sturen naar.seyvanhorses@hotmail.comvoor foto's
Mijn vriendin huwde vorig jaar met een koets en huifwagen.Het was Roland Vanrie uit BeernemHuifwagen met driespan friese paarden en verschillende koetsen.tel 0477/35.28.23 of www.huifwagen.be grt,