Terug naar overzicht
Dag IngeIk zou die op de tafel leggen.Meestal wordt er een speech gehouden en dan zou ik dat vermelden in de speech wat de bedoeling is van die kaartjes en dat ze die kunnen posten in de vaas... Dan kan je het niet vergeten.Maar dan denk ik aan een minpuntje, ze kunnen misschien eten morsen op dit kaartje... Misschien toch beter na het eten, maar dan heb je misschien mensen die willen dansen en niet meer denken aan het kaartje...Laat eens weten hoe je het gedaan hebt?Succes binnen 12 dagen, hopelijk is het mooi weer!GroetjesVeroniek20 07 2007
hey Inge,Ik weet dat het veel werk zal zijn,maar kan je het niet zetten op het kaartje zelf.ofwel een briefje leggen op elke tafel met de uitleg op van het kaartje.Wij zelf hebben een boek gekocht van me to you,die we ergens in de zaal gaan leggen.Zo kunnen de mensen er in neusen en zelf iets in zetten.Veel succes.
Hoi,Misschien is dit een hulpje? Zet een recente foto (in kader)van jullie beide bij de vaas, leg er de kaartjes bij en dan kan je in je speech ernaar verwijzen dat de mensen vb bij het buitengaan hun gelukwensen, bedankingen,...kunnen opschrijven.Groetjes
Hey Inge,We vinden dit een heel origineel idee en zouden het zelf ook op deze manier willen doen. En dan erna een album maken met een foto van het koppel of persoon en dan het kaartje erbij. Praktisch gezien lijkt het idee van Valerie me wel heel goed.Wij geven de mensen een bloem bij het binnenkomen. We kunnen het kaartje er dan aanhangen eventueel.Ik Ikea en zo heb je van die kleine schildersezeltjes. Je kan het kaartje misschien op zo iets zetten.Je mag steeds laten weten hoe het geweest is. Geniet van jullie dag!Groetjes
Hey dames,dank je wel voor de goede tips! Tijdens de speech is een goed idee. Ofwel na de openingsdans. Dan moet toch het dessertenbuffet nog geopend worden. Eventueel kunnen we het de dj laten afroepen? Alhoewel ik denk dat het mooier is als mijn ventje of ik het even doen.Wat vinden jullie?thx
Ik denk dat het het mooiste is dat je het zelf doet. Op die manier heb je het zelf uitleggen om misverstanden te voorkomen.Groetjes