Terug naar overzicht
Hallo VirginieWij hebben onze ceremoniemeester gevonden waar we onze bus gingen huren (Tielt). Misschien ook eens horen waar jullie je vervoer kiezen ? GroetjesLien
Hallo Virginie,Wij trouwen nu zaterdag in Moorsele en onze ceremoniemeester heet PATRICK SERRUS, ook afkomstig van Moorsele. Heel bekend bij ons, is correct, strict, goed,... Wij hebben geen minuut getwijfeld.grtjs, Ann (23/09/06)
Hello,wij hebben gekozen voor ceremoniemeester Mondy. Hij is van Beveren-Leie en heel correct. Hij kan eveneens zorgen voor het vervoer en hij helpt u verder met allerlei zaken waarvan je niet meteen op de hoogte bent.grtjs
Wij namen Ceremonie Patrick (schoonbaert) (Brugge) En dit is écht een super super super mens! Hij staat altijd voor je klaar en de dag zelf is hij supergalant. Iedereen van onze suite bofte enorm met hem!
Beste,mijn naam is Cindy Notredame en ik ben wedding planner en ceremoniemeester... Het zou mij een grote vreugde zijn, mocht ik U verder kunnen helpen.Met vriendelijke groeten,Cindy Notredame van DreamDay Eventswww.dreamdayevents.be