Nu Online
Momenteel zijn er 658 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vogelhuis vs doos

3-9-2012 8:48:39
mede-forummers ik zit met een dilemma. het is nog maar een goede maand voor ons huwelijk en ik begin stilaan in tijdsnood te geraken. In de zin dat mijn weekends gigantisch volgeboekt beginnen te geraken en dus ook al de dingen die ik nog moet doen voor ons huwelijk. Op zich van hoeveelheid valt dat al bij al nog mee. Er staan nog 3 grote projectjes klaar om af te maken:
-bedankjes ( voorzien van de decor erop, ze zijn al gemaakt)
-rijstkokertjes
-enveloppendoos
en nog een paar kleine zoals de tafelschikking, menukaarten en tafelaanduidingen.
Nu gaat het over het laatste, de enveloppendoos. oorspronkelijk was ik van plan om een groot vogelhuis te maken met een gleuf in en dit dan te schilderen en dit dan na den trouw te schenken aan de mama voor in haar tuin. Maar nu begin ik in tijdsnood te geraken en twijfel ik of ik niet een mooie doos bij tutje en kiki zou laten maken. Dit is wel minder origineel natuurlijk ( wel aangepast aan ons thema/uitnodiging)

wat zouden jullie doen?
A. het vogelhuis
B. de doos ( maar dan met onze kleuren en gegevens enz)

Sara
6-10-2012
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 987

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik3-9-2012 9:00:46

Ik stem tutje en kiki :-)! hihi...
Wij hebben onze doos ook bij hen besteld en die ziet er geweldig uit!! Geweldige service ook bij Steven en Elodie!

Als je tijd genoeg hebt, kan je het vogelhuis nog maken, het is ook wel een origineel cadeau om nadien af te geven...maar zorg er voor dat je niet té veel stress oploopt daarmee ;-).

groetjes en succes voor de laatste maand - die vliegt voorbij!

Sandra

freyja
30-6-2012
 Meld misbruik3-9-2012 9:15:45

Ik zou, als je de tijd er toch nog voor kan vinden, voor het vogelhuis gaan...
Wij waren dat ook van plan, maar het is er spijtig genoeg niet van gekomen.

Stéphanie

Meld misbruik3-9-2012 11:20:33

Ik stem voor optie A! Het ziet er echt leuk uit!

Leslie
29-9-2012
 Meld misbruik3-9-2012 12:31:01

Ziet er allebei heel leuk uit eigenlijk!!
Als je geen tijd hebt, is de doos ook heel leuk hoor. Hoeveel kost die als ik vragen mag? Ik heb ook nog iets nodig voor de envelopjes in te doen.

Groetjes
Leslie

Raïssa
28-12-2012
 Meld misbruik3-9-2012 14:11:07

Ik ben fan van 't vogelhuisje. Maar tis zoals Sandra zegt: zorg dat het geen extra stressfactor wordt.

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik3-9-2012 14:19:08

@Leslie: 60 euro dacht ik zo even uit mijn hoofd.

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik3-9-2012 15:11:48

Ik vind het allebei mooi! Maar toch vind ik A net iets beter, origineler. Maar inderdaad als ik niet veel tijd zou hebben, zou ik toch voor B gaan. ;)

Sophie
15-9-2012
 Meld misbruik3-9-2012 15:23:03

Heej Sara!

Wij hebben ook een vogelhuisje gemaakt! Enfin, gemaakt: We hebben eentje gekocht, en waar het gat zat, hebben we een gleuf gezaagd... Het is dus niet zo een fancy als dat van jou, maar het mag er zijn :-) Ik geef het maar even mee, voor als je toch voor het huisje zou willen gaan, maar misschien niet de tijd hebt om er superveel tijd in te steken...

Succes!

Ann
28-9-2012
 Meld misbruik3-9-2012 15:27:39

Ik ga voor het vogelhuis! Origineler dan een 'doos'! Bij ons komt er een turquoise varken en dat geeft toch dat ietsje meer hoor!

Ellemieke

Meld misbruik3-9-2012 22:20:57

Goh, moeilijke vraag...

Persoonlijk zou ik voor A kiezen, als het haalbaar is. En daar zit net de clue.. als het niet haalbaar is in je planning, maak het jezelf dan niet onmogelijk !

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...