Terug naar overzicht
Ik stem tutje en kiki :-)! hihi...Wij hebben onze doos ook bij hen besteld en die ziet er geweldig uit!! Geweldige service ook bij Steven en Elodie!Als je tijd genoeg hebt, kan je het vogelhuis nog maken, het is ook wel een origineel cadeau om nadien af te geven...maar zorg er voor dat je niet té veel stress oploopt daarmee ;-).groetjes en succes voor de laatste maand - die vliegt voorbij!Sandra
Ik zou, als je de tijd er toch nog voor kan vinden, voor het vogelhuis gaan... Wij waren dat ook van plan, maar het is er spijtig genoeg niet van gekomen.
Ik stem voor optie A! Het ziet er echt leuk uit!
Ziet er allebei heel leuk uit eigenlijk!!Als je geen tijd hebt, is de doos ook heel leuk hoor. Hoeveel kost die als ik vragen mag? Ik heb ook nog iets nodig voor de envelopjes in te doen.GroetjesLeslie
Ik ben fan van 't vogelhuisje. Maar tis zoals Sandra zegt: zorg dat het geen extra stressfactor wordt.
@Leslie: 60 euro dacht ik zo even uit mijn hoofd.
Ik vind het allebei mooi! Maar toch vind ik A net iets beter, origineler. Maar inderdaad als ik niet veel tijd zou hebben, zou ik toch voor B gaan. ;)
Heej Sara!Wij hebben ook een vogelhuisje gemaakt! Enfin, gemaakt: We hebben eentje gekocht, en waar het gat zat, hebben we een gleuf gezaagd... Het is dus niet zo een fancy als dat van jou, maar het mag er zijn :-) Ik geef het maar even mee, voor als je toch voor het huisje zou willen gaan, maar misschien niet de tijd hebt om er superveel tijd in te steken...Succes!
Ik ga voor het vogelhuis! Origineler dan een 'doos'! Bij ons komt er een turquoise varken en dat geeft toch dat ietsje meer hoor!
Goh, moeilijke vraag...Persoonlijk zou ik voor A kiezen, als het haalbaar is. En daar zit net de clue.. als het niet haalbaar is in je planning, maak het jezelf dan niet onmogelijk !