TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Stéphanie
19-1-2013
|
3-9-2012 13:01:55
amai seg dat is leuk nieuws!!! mss al eens gaan kijken voor een jurk? fotograaf vastleggen, vervoer, kostuum, ... alléja stilletjes aan beginnen met een 'to do-lijstje' op te stellen. Gastenlijst al eens noteren, adressen verzamelen, ... Heel veel plezier en succes met de voorbereidingen! groetjes
|
|
Carrie
13-9-2013
|
3-9-2012 14:02:43
zaal fotograaf gemeentehuis kerk/viering dj ceremoniemeester vervoer
en dan kan je al beginnen kijken voor een kleedje :-)
|
|
Nathalie
6-6-2014
|
3-9-2012 14:10:25
Wou super!!! :-)
Ja ik zou toch ook al achter een kleed gaan kijken :-) en feestzaal, dj, kerk, gemeentehuis,...
Zit eens met je ventje samen en schrijf al eens op wat jullie willen... zo kom je al een stapje verder
|
|
Kim
4-10-2014
|
3-9-2012 20:19:10
Je hebt op deze site ook een handige planner :-) Bovenaan bij mijn planning x
|
|
Silke
4-5-2013
|
3-9-2012 20:48:16
Oh super! Ik zou zot worden als ik 2 jaar zou moeten wachten, 1 jaar is lang genoeg! ;) Wat ik al heb vastgelegd en wat ik je kan aanraden om al te plannen: kerk, gemeentehuis, zaal, vervoer, DJ, fotograaf/videograaf, iemand zoeken dat je haar & make up kan komen doen. Ik heb mijn kleed & schoenen al gekozen. Wij hebben ook al liedjes voor in de kerk gekozen en ons openingsnummer. We hebben al voorbeelden gekregen van misboekjes. We hebben al een voorlopige gastenlijst & menu opgesteld. Je kan al eens denken hoe je je haar wilt doen, welke accessoires je wilt dragen, of jullie met een thema willen werken, of jullie bedankjes geven en zo ja: welke?, of jullie de zaal/kerk willen versieren en zo ja: hoe? , ...
& natuurlijk.. véél ideeën opgedaan op dit forum.
Veel succes!!
|
|
Sonja
|
3-9-2012 23:20:56
Hey Ina, Das leuk voor jullie, dus nog minder dan een jaartje !!! Waar gaan jullie trouwen ??? Jullie zullen nu echt wel wat werk aan de winkel hebben, want volgens mij is de maand augustus toch ook wel een drukke trouwmaand.Jullie hebben toch al een zaal en welke is het geworden ? Nu natuurlijk nog de fotograaf, dj, gemeentehuis, kerk, kledij, vervoer, trouwringen, bloemen, misboekjes, receptiegasten, avondgasten, kerkmuziek, versiering, ... Héél véél succes hé met de voorbereiding en laat ons op tijd meegenieten van uw planning. Groetjes.
|
|
Ina
4-5-2024
|
4-9-2012 12:36:05
@ Sonja, We gaan voor de wet in Herk-de-Stad trouwen en voor de kerk in Donk (een deelgemeente van Herk) De zaal hebben we al, 'het Rubbenshof' In Alken En een DJ hebben we ook al :-)) En ik was op het gemeentehuis geweest, ma blijkbaar is het nog véél te vroeg om dat vast te leggen :-((
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|