Terug naar overzicht
Dankjewel voor de tips!Ik hou ze zeker in mijn achterhoofd
dank uuuuuuu
super handig!!! Merciekes (nu zien dat ik ze onthoud )
Bedankt voor de tips! Inderdaad heel handig ! Laat ze maar verder komen !
dank u wel handige tips!
Ooh dat is echt een tof idee van je! En het zijn al super handige tips!! Als er nog reeds getrouwde bruidjes zijn met tips.... laat maar komen
Idd, bedankt voor de tips. Ze lijken me heel handig!
Een belangrijke tip =>Geniet bewust van je trouwdag. Hij gaat zo snel voorbij! Zorg dat alles goed geregeld is op voorhand. Panikeer niet op de dag zelf en laat alles zijn gangetje gaan, ook al gaat er iets fout. Het is echt een prachtige dag. Ik zou hem zo graag nog een keer meemaken, want alles ging veel te snel. Nu is het wachten op de foto's en filmpje. Veel succes nog bij het plannen!
nice!!!
Nog eentje waar ik aan moest denken: als je geen al te goede danser bent en je hebt geen bepaald liedje dat de openingsdans moet worden: let dan zeker ook op de lengte ervan want wij wisten na twee minuten en half echt niet meer wat we moesten doen dus we hebben daar nog maar wat staan draaien. het was op zich wel tof en ons moment maar op den duur begin je je zo af te vragen 'wanneer is dat nu gedaan?' 'zijn de mensne zich niet aan vervelen'. Ik denk dat ik hetzelfde nummer terug zou kiezen maar dat we daar dan ook al de ouders op zouden halen. We waren helemaal op t einde echt niet meer zeker van wat we deden en dan is de fun eraf hoor.
Bedankt voor de tips Sanne! Ik heb ook net op het forum gelezen dat jullie ook een huwelijk hadden met als thema "London". Zou je het eventueel zien zitten om eens jullie uitnodigingen door te sturen naar mij? (sara_hoste@hotmail.com) Alvast bedankt!