TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Tamara
7-9-2013
|
4-9-2012 9:02:33
Ik ga volgen, want ik ben ook aan het kijken in welke winkels ik een afspraak zou maken . Ik heb dus zelf nog geen ervaring, maar een vriendin van mij trouwt dit weekend en zij heeft me de winkel in Lochristi afgeraden. Ze voelde zich daar echt niet welkom, werd bijna buiten gekeken... Ze is bij Cony in Aalter geweest en was daarover zeer tevreden.
|
|
angelique
12-12-2012
|
4-9-2012 10:53:13
hallo , ik ben zelf ben naar 2 winkels gegaan
1) Linea Lin in Lochristi voelde ik me HELEMAAL niet op mijn gemak , de mevrouw die me hielp in de winkel keek ons eigelijk buiten , ik had een idee van kleed mee op foto en ze wou me echt helemaal niet helpen omdat ze dat merk niet verkocht in haar zaak !!!!!!! ik zou deze zeker niet aanraden !!!!!!!!!!
2) coutere ann in aalst is een super winkel heel vriendelijk en behulpzaam !! ook hier had ik mijn idee op foto mee , en deze mevrouw heeft alle kleedjes die ze in die trend had genomen en zelfs het kleedje van op de foto .. ze gaf me tips hoe ik een kleed koos enzo .... ze hebben er zelfs lingerie , acces..... de winkel zo ik zeker aanraden aan andere mensen :-) ze zijn er gewoon super !!!!!
|
|
Lynn
1-6-2013
|
4-9-2012 11:44:41
Ik ben bij Modeshow geweest tijdens de solden maar dat helemaal geen aanrader. Ik had een afspraak gemaakt, kwam daar toe en mocht in hun boeken bladeren. Ik had toen 1 kleedje gevonden dat ni mis was (van de nieuwe collectie) Na veel getreuzel van hun kant, en aandringen van mijn kant mocht ik dan toch het kleedje eens "zien". Er was zelf nog geen sprake van het te passen - zelfs toen mijn mama vroeg of ik het eens mocht aandoen. Ik ben uiteindelijk zeer teleurgesteld vertrokken -zonder het te passen! De dame zei dan wel dak best nog eens terugkwam in oktober... Maar mij niet gezien hoor!!!
Ik ga nu bij Moderna in Lennik, Pierre Yves Aalst, La Sposa Roeselare en Le Chapeau in Antwerpen.
|
|
Sanne
13-9-2013
|
4-9-2012 16:56:05
Bij Linea Lin vragen ze om niet meer dan twee personen mee te brengen en aangezien ik drie zussen en een moeder heb, was dit al geen optie meer voor mij :) Het is ook een zeer kleine winkel.
|
|
Stjerne
13-7-2013
|
4-9-2012 17:00:49
bedankt alvast voor jullie reacties! blijkbaar zijn het dus toch geen echte aanraders...
|
|
Elien
17-11-2012
|
4-9-2012 17:21:12
Outlet Pierre Yves in Deinze is niet aan te raden..
Zelf ben ik dan naar Couture Elena geweest in Deinze en heb mijn kleedje daar besteld. Zeer vriendelijke mensen, ze nemen echt hun tijd en mocht zoveel passen als ik wou! Een aanrader!
|
|
Ann
21-7-2012
|
4-9-2012 17:38:59
Ik heb men kleedje ook gekocht bij couture Elena en mocht ik opnieuw een kleedje moeten kiezen, ik ga meteen terug naar daar. Super vriendelijk en niets is hen teveel. Zeker een bezoekje waart!
|
|
Silvie
8-12-2012
|
4-9-2012 20:04:50
In linea lin voelde ik me ook helemaal niet welkom! Bij cony mag je zelf in de rekken snuisteren en naar hartelust passen, dat was echt tof. Uiteindelijk heb ik bij robel in roeselare gekocht omdat ze daar ladybird hadden, en bij cony niet.... Veel plezier bij de zoektocht!
|
|
jkjkd
20-7-2013
|
4-9-2012 21:12:28
Vond ze bij modeschow in geraardsbergen ook niet erg vriendelijk. Ook niets gepast juist in boeken gekeken.
Ik ben SUPER tevreden van La Sposa in Roeselare..Niets was hun teveel...ook lingerie, schoenen, accesoires gepast... heeeeeeel ruime paskamers...
|
|
Dorine
|
5-9-2012 9:42:16
Als mama van de bruid kocht ik mijn kleren bij Linea Lin, toen nog winkel in haar huis, supertevreden. Het kan verkeren hé, heb al veel negatieve reacties gelezen sinds ze in de winkel zitten :-( Toevallig ben ik eens bij Cony in Aalter terechtgekomen, voor een cadeautje. Wat een service, zelfs tijdens een enorme drukte van de opendeurdagen. Persoonlijk telefoontje gekregen als het cadeautje binnen was!! Van de twee huwelijken die we in ons gezinnetje hadden, zijn beide bruidjes bij Robel in Roeselare geweest. Supertevreden!! Onlangs gezien dat er in St. Kruis-Brugge ook een bruidswinkel is, Couture Presence, de baan tussen Sijsele en Brugge.
Succes met de zoektocht en genieten !!!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|