TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Tamara
7-9-2013
|
4-9-2012 9:02:33
Ik ga volgen, want ik ben ook aan het kijken in welke winkels ik een afspraak zou maken . Ik heb dus zelf nog geen ervaring, maar een vriendin van mij trouwt dit weekend en zij heeft me de winkel in Lochristi afgeraden. Ze voelde zich daar echt niet welkom, werd bijna buiten gekeken... Ze is bij Cony in Aalter geweest en was daarover zeer tevreden.
|
|
angelique
12-12-2012
|
4-9-2012 10:53:13
hallo , ik ben zelf ben naar 2 winkels gegaan
1) Linea Lin in Lochristi voelde ik me HELEMAAL niet op mijn gemak , de mevrouw die me hielp in de winkel keek ons eigelijk buiten , ik had een idee van kleed mee op foto en ze wou me echt helemaal niet helpen omdat ze dat merk niet verkocht in haar zaak !!!!!!! ik zou deze zeker niet aanraden !!!!!!!!!!
2) coutere ann in aalst is een super winkel heel vriendelijk en behulpzaam !! ook hier had ik mijn idee op foto mee , en deze mevrouw heeft alle kleedjes die ze in die trend had genomen en zelfs het kleedje van op de foto .. ze gaf me tips hoe ik een kleed koos enzo .... ze hebben er zelfs lingerie , acces..... de winkel zo ik zeker aanraden aan andere mensen :-) ze zijn er gewoon super !!!!!
|
|
Lynn
1-6-2013
|
4-9-2012 11:44:41
Ik ben bij Modeshow geweest tijdens de solden maar dat helemaal geen aanrader. Ik had een afspraak gemaakt, kwam daar toe en mocht in hun boeken bladeren. Ik had toen 1 kleedje gevonden dat ni mis was (van de nieuwe collectie) Na veel getreuzel van hun kant, en aandringen van mijn kant mocht ik dan toch het kleedje eens "zien". Er was zelf nog geen sprake van het te passen - zelfs toen mijn mama vroeg of ik het eens mocht aandoen. Ik ben uiteindelijk zeer teleurgesteld vertrokken -zonder het te passen! De dame zei dan wel dak best nog eens terugkwam in oktober... Maar mij niet gezien hoor!!!