Terug naar overzicht
Hey Nele,Feestzaal Scala is een knappe zaal! Ben er al eens naar een huwelijksfeest geweest, en het was zeer zeker in orde! Nu ik zelf mijn huwelijk plan, ben ik daar ook eens gaan informeren en ik vind ze wel heel duur. Wij hebben onze keuze gemaakt bij Hof van Keulen te Kallo. Het is maar een tip hé.Groetjes en veel succesFreya
Hey NeleMijn schoonzusje is daar vorige week langsgeweest in haar zoektocht naar een zaal en zij vertelde me dat het toch al gauw op 75€/pp kwam. en dan was dat helemaal nog niet zeker, want er waren maar weinig forfaits.Es langsgaan zou ik zo zeggen ... GroetjesLien
HeyWij hebben 12 dagen geleden ons huwelijksfeest daar gehad en het was fantastisch!!! Af van de eerste minuut tot de laatste! Heel veel goede commentaar gekregen, maar idd niet goedkoop, wij zaten aan 85 euro pp en als ge zaterdag trouwt zijt ge verplicht van min 100 mensen uit te nodigen.Maar de zaal is wel een sprookje en het eten superlekker!Groetjes vanuit BorneoVicky09.09.06
Dag NeleWij zijn 17 dagen geleden in het huwelijksbootje gestapt in diezelfde streek. Ik moet zeggen, samen met mijn partner zijn we eveneens een jaar geleden op zoeken moeten gaan naar een geschikte zaal. Wij hebben er twee bezocht: Scala in Beveren en Tybeert in Lokeren.Mag ik eerlijk zijn? In Scala zijn we heel onpersoonlijk als een nummertje behandeld geweest en kwam alles duur uit. Je moet een minimum aantal personen hebben, indien je er teveel hebt, moeten ze een andere zaal bij openen, waardoor het geheel (de schoonheid van die oude filmzaal) wat verwaterd.Conclusie: wij hebben voor Tybeert gekozen. Een echt prachtige zaal, prijs kwaliteit. Ik zeg zeker niet dat het goedkoop is, maar als je ziet wat je er voor krijgt, dan hoor je ons zeker niet klagen! Mensen spreken er nog steeds van hoe goed het was, hoe vriendelijk het personeel was en vooral hoe lekker het eten was! Dat geeft onszelf ook voldoening... Bovendien zijn we door de zaakvoerder (Alex) heel persoonlijk en vriendelijk behandeld geweest. Echt waar, dat heeft ons feest een prachtfeest gemaakt om in te kaderen! Nu, alleszins veeeel succes met je zoektocht! Ik wens je alvast het beste toe.GroetjesSophie* Married since 09-09-06 *