Nu Online
Momenteel zijn er 678 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ringen kiezen - hoe doe je dat?

4-9-2012 20:23:43
Hey Allemaal,

Wij moeten stillekes aan onze ringen kiezen. We hebben al enkele juweliers gedaan, maar vinden het heel moeilijk om te kiezen. Wij dragen nooit juwelen en vinden dus eender welke ring een beetje 'raar' staan aan onze vingers. De bedoeling is wel om de ring te dragen na het huwelijk, dus iets goedkoper van staal is geen optie vind ik.
Hebben jullie tips? Hoe begin je eraan om een ring te kiezen qua kleur, vorm, dikte enzovoorts?

Bedankt,
Mieke

Mieke
17-11-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1152

Lies
29-6-2013
 Meld misbruik4-9-2012 20:38:15

Wij hebben morgen ook een afspraak om de ringen te gaan bekijken, dus ik volg even mee.

Groetjes,
Lies

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik4-9-2012 21:04:19

Bij een meisje vind ik het altijd wel leuk om met een paar 'steentjes/diamantjes' te werken en de jongen kan dan ongeveer dezelfde ring nemen maar zonder de steentjes in ofzo. Het is inderdaad niet zo simpel als je het niet gewoon bent van te dragen. Gewoon blijven passen en er zal wel iets tussen zitten dat er uit springt voor jullie. Succes!

Ulrike
28-4-2012
 Meld misbruik5-9-2012 7:41:07

Hallo!
Komen jullie ideeën van trouwringen overeen?
Wij hadden het probleem dat mijnen vent een hele simpele ring wilde en ik wilde toch net wel iets speciaals.En ik deed dan moeilijk dat ik toch wel wilde dat de ringen matchten ;)
Wij zijn gewoon 1 juwelier binnengestapt (als je er meerdere doet vnid ik de keuze nog meer overweldigend...)
Hij heeft zo'n 100 paar ringen uitgehaald en daaruit moesten we kiezen.
Daar is mijnen vent direct afgestapt van het idee 'tmoet nen gewonen zijn' want hij zag dan uiteindelijk dat je zoveel mooie ringen hebt!
Maar te speciaal moest ik niet gaan... Dus bij ieder paar dat hij 'nee' knikte zocht ik iets anders! Het paar waar ik uiteindelijk twijfel in zijn ogen zag, die zijn het geworden ;) want anders konden we daar gaan bivakken!

Evy
20-7-2013
 Meld misbruik5-9-2012 9:37:05

Voor de bruidjes die van West-Vlaanderen zijn Fede di oro te Izegem is prachtig! (ze staan ook op heel wat huwelijksbeurzen in heel vlaanderen!
Jullie moeten zeker eens naar de site gaan kijken http://www.fdo.be/content/fededioro.asp
Er is voor elk wat wils, ze hebben meer dan 200 ringen en je kan dan nog je eigen ring zelf inelkaar steken als je uit die 200 ringen nog altijd de perfecte ring niet hebt gevonden!

lieve groetjes evy

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik5-9-2012 14:06:16

Een trouwring tattoo?
Geen juwelen, wel voor eeuwig verbonden!!!!!

Lies
29-6-2013
 Meld misbruik5-9-2012 18:32:49

@ Evy, ik ben vandaag bij Fede di Oro geweest. Inderdaad heel mooie collectie en zelfs als je de ring die je wil nog niet gevonden hebt, kan je hem gewoon laten maken.

Wij gingen enkel een kijkje nemen, maar hebben ons gedacht gevonden en hebben ze maar meteen besteld :)

Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik6-9-2012 7:33:11

Jammer dat FDO zo ver is voor ons (wij wonen in de Kempen). Heb er hier op het forum al veel goede dingen over gehoord! Wij gaan gewoon naar een plaatselijke juwelier gaan.
@ Mieke: zoek vooral iets waar je je goed bij voelt. Als je niet gewoon bent om juwelen te dragen, zoek je mss best een ring die niet té speciaal is. Zodat je hem toch graag blijft dragen, 't is tenslotte een juweel dat je dag in dag uit draagt en waar je best niet te snel op uitgekeken raakt . Veel passen en rondkijken en dan zullen jullie wel iets vinden!
Veel succes ermee!
@ Lies: proficiat met de ringen! Is weer een leuke stap dichterbij

Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik6-9-2012 15:48:01

Kelly

Mijn verloofde gaat een trouwring tattoo laten zetten omdat hij brandweerman is zowel beroepsmatig als vrijwillig en hij zou een ring anders nooit kunnen dragen (of kwijtraken door hem constant aan en af te moeten doen :-/)
Voor hem vind ik het oke maar wil dit zelf absoluut niet.
Kan ik dan voor mezelf kijken voor een trouwring of zijn dit altijd setjes (misschien domme vraag? :-/)
En iemand een idee waar ik voorbeelden vind van trouwring tattoos?

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik6-9-2012 16:02:12

Hoi Vanessa, tuurlijk kan jij dan wel een mooie blinkende ring dragen!!!!!!! Super want dan kan je voor jezelf een keuze maken en hoef je helemaal geen rekening te houden met de smaak van meneer
Gewoon googelen dan krijg je vanzelf vele voorbeelden.Ikzelf heb ook verschillende tatoo's maar geen enkele van een foto gekozen.
Ga naar een betrouwbare tatooeur en leg hem uit wat je wil, die mannen zijn heel creatief in tekenen, die maken er vast wel iets mooi van!
Succes (en nee, doet echt geen pijn, je voelt het wel maar is in elk geval aangenamer dan de tandarts! )

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...