Nu Online
Momenteel zijn er 483 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

RAMP!!!!

4-9-2012 21:27:57
zoals de titel het zegt: een ramp!
nog 10 dagen en 2u op de teller.
ik zit hier laatst stoeferig te vertellen over mijn wondermiddel tegen koortsblazen. (maar echt, ik heb t even uitgepluisd en ben dus 2jaar en 3maand koortsblaasvrij geweest ermee)
je hoort me komen, gisterenmiddag voel ik het opkomen en ja hoor, vandaag: een mega koortsblaas!
de rechterkant van mijn onderlip staat dus dubbeldik!
DAT KAN TOCH NIET!!
mijn koortsblazen kennende ben ik daar binnen 10 dagen dus niet van af! ik zal al heel content mogen zijn dat er nog geen bijkomt!
meteen naar de apotheek gelopen om een wonderzalfje (zat net niet op knieën te smeken: alstublieft, niet van die zalvekes die niet helpen, maar een goeie!) ze verzekerde me dat hij binnen 4 dagen moet weg zijn... ik geloof er niks van, maar soit!
Ik weet het, de stress, die verdomde stress!
we hebben afgelopen zondag een serieuze opdoffer gekregen... Mijn vriend zijn ex doet weer moeilijk. problemen met de kinderen die PER SE willen paardrijden de ochtend na onze trouw. nogal logisch dat wij niet even heen en weer kunnen rijden om hun thuis af te zetten. en zijn ex maakt een groot drama om er om te komen. ze ging ze eerst om 22u ophalen... stel je voor! Nu, veel gezever, terwijl wij hen een plezier doen, want het is ons weekend, voor ons part gaan zij gewoon niet paardrijden. maar neen, we willen het hen nog gunnen, maar zie, in dank wordt het dus niet afgenomen! en als klap op de vuurpijl stapt ze naar de rechter om hogere alimentatie te eisen. wat voor ons onmogelijk is, we betalen nu al zoveel en ik doe al 2 jobs...
(terwijl zij baden in luxe, geloof me: 1 eigen huis, een boerderij bijgekocht, 6, ja 6 auto's en 4 moto's in de garage)
en dan komt ze zogezegd niet toe.
ik ken haar en weet ook precies waarom ze dit nu doet... onze trouw een domper geven.
en waarom? ze is zelf al 2 jaar hertrouwd en zit er warmpjes bij.
dus donderdag hebben we een spoedafspraak bij de advocaat..;
Leuk hé! met dank dus ook om mij deze koortsblaas te bezorgen, want ik moet niet alle wijsheid bezitten om te weten dat dit de oorzaak is!
voila, zie, ook even geventileerd op dit forum!
*zucht*

Vicky
15-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 1287

Stephanie
22-9-2012
 Meld misbruik4-9-2012 21:43:44

Oh nee Vicky wat erg!

Ik heb ook al een jaar geen koortsblaas gehad, en ja hoor met 17 dagen op de teller beginnen de zenuwen zwaar de bovenhand te nemen. En ik heb 3 koortsblazen!!
Ik heb ook van die pilletjes gekregen zodat ik geen koortsblaas kan krijgen op de bruiloft. Ik moest er zaterdag mee beginnen maar de dokter zei als je een koortsblaas hebt heeft het weinig nut. Een voorbeeld als je de griep hebt helpt een griepvaccin ook niet. Dus dikke shit! Ik ben die pillen wel gaan slikken voor de zekerheid mss helpt het toch een beetje :) . Maar na een goeie week is het normaal gezien wel weg! Niet teveel stressen ( ik weet t is MOEILIJK! ) en zeker met zo'n tang van een ex.
Probeer er nog van te genieten van de laatste voorbereidingen.
En ik duim voor je dat je koortsblaas weg is!
Welk middeltje hebben ze je eigenlijk gegeven?
Heel veel groetjes
Stephanie

Fien
12-12-2012
 Meld misbruik4-9-2012 21:48:18

Hou ons wel op de hoogte op die koortsblaas met dat zalfje inderdaad na 4 dagen weg was he. Dan ga ik ook om dat zalfje bij de apotheek. Hoe heet het?

Veel sterkte alleszins! Moet niet makkelijk zijn om je met zulke "stomme dingen" bezig te moeten houden terwijl je gewoon naar je grote dag wil toeleven.

Vicky
15-9-2012
 Meld misbruik4-9-2012 21:59:39

het zalfje heet HERPATCH SERUM en ik houd jullie zeker op de hoogte over de werking!

ik mag het tot 6 keer per dag aandoen.
mijn middel dat ik neem is VACCINOTOXICUM. iets homeopathisch en om de 6 maanden in te nemen. ik heb normaal echt elke maand een koortsblaas en met dit middel dus meer dan 2 jaar geen. ik heb zaterdag nog een nieuwe portie genomen. maar het geluk staat dus in deze niet aan mijn kant. verdoeme.
Zeg ik bij mezelf: ik ga even onder de zonnebank bij mijn ma, kan die koortsblaas al uitdrogen.
verneem ik nu toch wel net dat je UV ten stelligste moet vermijden! zonnebank kan zelfs een trigger zijn voor koortsblazen... OOPS! Ik ga anders nooit onder de zonnebank, dus had ik me daar nog nooit over geïnformeerd ook...
@ Stephanie: 3 dan nog! tgoh, hopelijk blijft het daarbij. dan zijn ze netjes weg tegen de 22ste. ik geef zeker een update hoe mijn zalfje vordert! Nu, ik weet het hoor, normaal krijg ik er ook altijd 2. de 2de komt dan een dag of 2-3 na de eerste. ik houd mijn hart vast...!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik4-9-2012 22:19:35

Ja, het is te begrijpen dat je door zo'n situaties nog meer stress kweekt!!
Heel erg...zo veel luxe zoals je zegt en altijd nog meer willen...grrr!

Behandel die koortsblaasjes maar goed é!!!
Ik duim dat ze op tijd weg zijn hoor!

groetjes!

Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik4-9-2012 22:29:29

Dat is idd stress!!!

Ik hoop dat het zalfje werkt!

En wat die ex betreft... de rechtbank kijkt normaal ook naar de inkomsten hoor. En als blijkt dat ze al voldoende voor de kinderen krijgt en jullie volgens de inkomsten niet meer kunnen geven, gaan ze aan haar vraag geen gehoor geven!

Ik duim allesinds mee met jullie!! Hatelijk dat ze zo doet nu! Sommige mensen gunnen nooit het geluk van andere, degoutant vind ik dat ppff

tinne
18-5-2013
 Meld misbruik4-9-2012 22:39:00

Ik heb hier regelmatig last van. Ziekte, stress,...Vorige zomer heel men neus en lip. Echt geen zicht. Aciclovirum 800mg neem ik in. Dit is op voorschrift van de dokter wel. Als je dit een week op voorhand in neemt ga je zeker geen last hebben. Ik doe dit altijd voor ik verlof vertrek. De laatste keer toch en heb nix meer. Als de koortsblaas er is heb ik murazine als zalf. Verzacht en geneest vlug. Wel geen zicht want dat is witte zalf maar helpt. Grtz Tinne

jkjkd
20-7-2013
 Meld misbruik5-9-2012 7:28:36

oh...wat een pech allemaal..hopelijk komt alles goed

Vicky
15-9-2012
 Meld misbruik5-9-2012 10:38:04

korte update voor de koortsblaas-zalf-geïnteresseerden...
na nu 4 keer de zalf aangebracht te hebben: de grootste zwelling is weg, ook het jeukend/kloppend gevoel is niet meer... ik ben hoopvol... ik denk niet dat ik een echte korst ga krijgen, want hij is nooit opengesprongen. duimen de lucht in.
mijn lip is nu wel compleet uitgedroogd, maar dat verzorg ik dan later wel.
ik houd jullie verder op de hoogte. maar nu ben ik al meer tevreden dan gelijk welke andere zalf ik ooit gebruikte, dus das ook al veel!

Vicky
15-9-2012
 Meld misbruik8-9-2012 9:42:52

nog even een quick update over de vervloekte koortsblaas
vanaf gisterenavond zalfvrij. ik laat het nu uitdrogen. de koortsblaas is vrijwel volledig weg, heb nog een ini-mini korstje.
ik ben dus zeer tevreden over de zalf. het legt eigenlijk een doorzichtige film over de koortsblaas waardoor je voorkomt dat er besmetting is ernaast met nieuwe koortsblazen tot gevolg en waardoor er geen vuiligheid en dergelijke in de koortsblaas komt. er zit zink in wat de genezing dan weer versnelt.
Ik heb absoluut geen last gehad ervan, niet van de film (want ik kan niks verdragen aan mijn lip! zoals bv compeed, of eens een velletje die loshangt of zo)
ook geen last van mijn koortsblaas: geen jeuk, "geklop", wondvocht, en dergelijke.
ik ben dus zeer tevreden...
van dinsdagavond zalf beginnen smeren en nu zaterdagmorgen zo goed als verdwenen, zonder last en pijn. dat is tot nog toe de beste zalf die ik ooit had.
vroeger gebruikte ik Vectavir, maar deze is toch nog beter...

catherine
24-8-2013
 Meld misbruik8-9-2012 23:18:42

Ok, merci voor de update! Heb nu al de 4 koortsblaar in 4weken en ben het dus kotsbeu! Kg dat zalfje ookeens halen! Hoeveel koste het?

Vicky
15-9-2012
 Meld misbruik8-9-2012 23:20:40

8euro en zoveel...

Fien
12-12-2012
 Meld misbruik8-9-2012 23:45:26

Amai, da's echt geen geld voor zo'n wondermiddeltje.

Vicky
15-9-2012
 Meld misbruik9-9-2012 8:59:52

neen, hé. en die homeopathische bolletjes kosten maar 5 euro... dus ik was 2 jaar koortsblaasvrij voor een miezerige 10 euro per jaar...!

ondertussen is het ini mini korstje ook weg en heb ik enkel nog een klein droog plekje over. perfect te maskeren dus! OEF!

nu nog het weerbericht naar zonnig ipv regen krijgen en we zijn er helemaal klaar voor!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...