zoals de titel het zegt: een ramp! nog 10 dagen en 2u op de teller.
ik zit hier laatst stoeferig te vertellen over mijn wondermiddel tegen koortsblazen. (maar echt, ik heb t even uitgepluisd en ben dus 2jaar en 3maand koortsblaasvrij geweest ermee)
je hoort me komen, gisterenmiddag voel ik het opkomen en ja hoor, vandaag: een mega koortsblaas!
de rechterkant van mijn onderlip staat dus dubbeldik!
DAT KAN TOCH NIET!!
mijn koortsblazen kennende ben ik daar binnen 10 dagen dus niet van af! ik zal al heel content mogen zijn dat er nog geen bijkomt!
meteen naar de apotheek gelopen om een wonderzalfje (zat net niet op knieën te smeken: alstublieft, niet van die zalvekes die niet helpen, maar een goeie!) ze verzekerde me dat hij binnen 4 dagen moet weg zijn... ik geloof er niks van, maar soit!
Ik weet het, de stress, die verdomde stress!
we hebben afgelopen zondag een serieuze opdoffer gekregen... Mijn vriend zijn ex doet weer moeilijk. problemen met de kinderen die PER SE willen paardrijden de ochtend na onze trouw. nogal logisch dat wij niet even heen en weer kunnen rijden om hun thuis af te zetten. en zijn ex maakt een groot drama om er om te komen. ze ging ze eerst om 22u ophalen... stel je voor! Nu, veel gezever, terwijl wij hen een plezier doen, want het is ons weekend, voor ons part gaan zij gewoon niet paardrijden. maar neen, we willen het hen nog gunnen, maar zie, in dank wordt het dus niet afgenomen! en als klap op de vuurpijl stapt ze naar de rechter om hogere alimentatie te eisen. wat voor ons onmogelijk is, we betalen nu al zoveel en ik doe al 2 jobs...
(terwijl zij baden in luxe, geloof me: 1 eigen huis, een boerderij bijgekocht, 6, ja 6 auto's en 4 moto's in de garage)
en dan komt ze zogezegd niet toe.
ik ken haar en weet ook precies waarom ze dit nu doet... onze trouw een domper geven.
en waarom? ze is zelf al 2 jaar hertrouwd en zit er warmpjes bij.
dus donderdag hebben we een spoedafspraak bij de advocaat..;
Leuk hé! met dank dus ook om mij deze koortsblaas te bezorgen, want ik moet niet alle wijsheid bezitten om te weten dat dit de oorzaak is!
voila, zie, ook even geventileerd op dit forum!
*zucht*