Terug naar overzicht
hallo,Wij willen ook onze gasten vrij laten kiezen waar ze aan tafel zitten. We hebben wel tafelnamen.Maar om je vraag praktisch te regelen. is het misschien een idee om aan de inkom een groot bord te plaatsen en daar per tafel de foto's samen te hangen? dan zien de mensen wel bij wie ze aan tafel zitten, maar kunnen ze nog steeds vrij kiezen?En misschien kan je dan een soort plattegrondje maken zodat ze weten waar ze moeten zitten.Op die manier hoef je de foto's niet meer extra op de tafels te zetten.Moest je toch een soort "checkpunt" aan de tafel zelf willen maken, kan je misschien 1 blad maken met alle foto's van de gasten van die tafel maken. Allemaal in pasfoto-formaat.Maar dan zou ik wel even kijken of dat niet te veel werk is.Hopelijk heb ik je wat kunnen helpen.Anne-Marie
Hoi Leen, dit vind ik wel een leuk idee! Je zou de foto's als een waaier op iedere tafel kunnen zetten of verwerken in het centrale bloemstukje. Of gewoon iedere foto aan een stokje en in een vaas op het midden van de tafel. In die vaas kan je dan nog andere dingen zetten (bloemen, zand, steentjes, ...).Ik zou gewoon eens mijn fantasie de vrije loop laten, er zijn veel manieren om de foto's centraal op de tafel te plaatsen zodat er toch nog vrije zit is voor iedereen he. Succes en laat weten wat het geworden is he.Ander praktisch probleempje: hoe geraak je aan al die foto's? Tip: je kan de mensen vragen om de foto achteraf in het gastenboek te verwerken. Wij wouden graag iedereen vragen een speciale foto mee te brengen die iets met ons te maken had maar dat ideetje kwam iets te laat, anders hadden we het op onze uitnodiging gezet, maar die waren al weg dus... En iedereen nog opbellen zagen we niet meer zitten eigenlijk.groetjes, Katrien
Helaba,Misschien kan je de foto's aan een soort "wasdraadje" in het midden van de tafel zetten? (bijvoorbeeld met 2 stokjes met een gewichtje onder en ertussen een stukje touw gespannen)Succes!(laat eens weten wat het wordt, ik zoek ook nog ideeën hiervoor!Groetjes,Catherine
Hallo, Allemaal erg bedankt voor jullie ideetjes!We zijn er nog niet helemaal uit, maar we denken dat we vierkante kaartjes gaan maken, met op de voorkant de foto's. Vanbinnen staat dan het menu of een leuk tekstje. Nogmaals allemaal bedankt!Groetjes, Leen (28-10-2006)