Nu Online
Momenteel zijn er 666 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Foto's op tafels

19-9-2006 13:15:33
Hallo allemaal!

Wij hebben heel lang nagedacht over originele tafelnamen, en uiteindelijk hebben we beslist ... er komen geen tafelnamen. In de plaats daarvan gaan we werken met foto's. Het is de bedoeling dat op elke tafel de foto's komen van de mensen die daar moeten gaan zitten.
Nu is de vraag wat we met die foto's op tafel gaan doen.
We dachten ze per tafel in een boekje te kleven, maar dat brengt een beetje praktische problemen met zicht mee ... maar liefst 200 mensen moeten dan al die boekjes doorbladeren om te weten waar ze moeten zitten ...
Een ander idee was om de foto's te bevestigen aan de stoel of ergens op het bord, maar dat zien we niet zo zitten omdat we willen dat de mensen vrij kunnen kiezen waar ze aan tafel zitten.

We zijn dus (dringend) op zoek naar een leuk idee om de foto's op tafel te leggen. Kan iemand ons helpen???

Alvast bedankt!

Groetjes,
Leen (28/10/2006)

Leen
28-10-2006
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 902

Anne-Marie
14-10-2006
 Meld misbruik19-9-2006 13:35:10

hallo,

Wij willen ook onze gasten vrij laten kiezen waar ze aan tafel zitten. We hebben wel tafelnamen.

Maar om je vraag praktisch te regelen. is het misschien een idee om aan de inkom een groot bord te plaatsen en daar per tafel de foto's samen te hangen? dan zien de mensen wel bij wie ze aan tafel zitten, maar kunnen ze nog steeds vrij kiezen?
En misschien kan je dan een soort plattegrondje maken zodat ze weten waar ze moeten zitten.
Op die manier hoef je de foto's niet meer extra op de tafels te zetten.
Moest je toch een soort "checkpunt" aan de tafel zelf willen maken, kan je misschien 1 blad maken met alle foto's van de gasten van die tafel maken. Allemaal in pasfoto-formaat.
Maar dan zou ik wel even kijken of dat niet te veel werk is.
Hopelijk heb ik je wat kunnen helpen.
Anne-Marie

Katrien
24-6-2006
 Meld misbruik19-9-2006 22:33:16

Hoi Leen,

dit vind ik wel een leuk idee! Je zou de foto's als een waaier op iedere tafel kunnen zetten of verwerken in het centrale bloemstukje. Of gewoon iedere foto aan een stokje en in een vaas op het midden van de tafel. In die vaas kan je dan nog andere dingen zetten (bloemen, zand, steentjes, ...).

Ik zou gewoon eens mijn fantasie de vrije loop laten, er zijn veel manieren om de foto's centraal op de tafel te plaatsen zodat er toch nog vrije zit is voor iedereen he.

Succes en laat weten wat het geworden is he.

Ander praktisch probleempje: hoe geraak je aan al die foto's?

Tip: je kan de mensen vragen om de foto achteraf in het gastenboek te verwerken. Wij wouden graag iedereen vragen een speciale foto mee te brengen die iets met ons te maken had maar dat ideetje kwam iets te laat, anders hadden we het op onze uitnodiging gezet, maar die waren al weg dus... En iedereen nog opbellen zagen we niet meer zitten eigenlijk.

groetjes,

Katrien

Catherine
27-10-2007
 Meld misbruik20-9-2006 21:49:56

Helaba,

Misschien kan je de foto's aan een soort "wasdraadje" in het midden van de tafel zetten? (bijvoorbeeld met 2 stokjes met een gewichtje onder en ertussen een stukje touw gespannen)
Succes!

(laat eens weten wat het wordt, ik zoek ook nog ideeën hiervoor!

Groetjes,
Catherine

Leen
28-10-2006
 Meld misbruik2-10-2006 18:09:06

Hallo,

Allemaal erg bedankt voor jullie ideetjes!

We zijn er nog niet helemaal uit, maar we denken dat we vierkante kaartjes gaan maken, met op de voorkant de foto's. Vanbinnen staat dan het menu of een leuk tekstje.

Nogmaals allemaal bedankt!

Groetjes,
Leen (28-10-2006)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...