Terug naar overzicht
Hey mooie en originele muziekkeuze ! Vooral voor het aansnijden van de bruidstaart !Wij hebben River flows in you als intredelied in de kerk gekozen. Ik zie me al binnenkomen in mijn trouwkleed op zo'n prachtig pianonummer hehe. Ik zou "Alles is liefde" nemen. Zeker geen Lac du Conemara (die willen wij zeker niet op onze trouw horen, vooral omdat iedereen dat doet en het ondertussen wat afgezaagd is :-)Succes nog !
Ahja, ik wou ook nog even onze openingsdans meedelen.We hebben niet lang moeten zoeken. De tekst van het liedje is op ons lijf geschreven en mijn verloofde (en ik nu ook) is absolute fan van deze groep ! We wilden ook per se een duet :-)http://www.youtube.com/watch?v=8XD2PlehGvE
Hey Elke, uw openingsdsans is prachtig!!!!!! wij hebben dezelfde maar de originele versie.Dat van de taart vind ik ook echt SUPER!De binnenkomers, ik weet het, het is moeilijk! Uit die 3 zou ik lac du conemara kiezen, heb ik al gezien en geeft een leuk effect omdat iedereen spontaan met zen servet begint te zwaaien. Is ook een leuk zicht voor jullie denk ik.Tja, paars is een mooi thema maar het enige 'paarse' liedje dat me tebinnen schiet is purple rain... niet echt een toepasselijke binnekomer he!Misschien kan je dj het wel ergens in 'verwerken...'Is maar een ingeving ze x x xZelf ben ik nog steeds op zoek naar een zot, vrolijk uittredelied... zucht
Goeie keuze :-)!!Mooi liedje als openingsdans ook :-)!Jullie intrede is onze openingsdans en River flows in you is onze intrede :-).Ik hoorde het daarstraks op de laptop afspelen toen ik de gang aan het versieren was en ik begon spontaan te glimlachen...ik zie mij vrijdag al binnenwandelen, arm in arm met mijn liefje in het gemeentehuis :-)!Ik zou ook geen connemara nemen...is mss beetje te cliché?Maar brengt natuurlijk wel altijd ambiance in de zaal :-)Succes nog daarmee ;-)!groetjesSandra
Conemara is misschien afgezaagd maar zorgt toch telkens voor de sfeer heb ik gemerkt op de huwelijken van vrienden dat ik al geweest ben. Iedereen kent het, jong of oud. Dus wij gaan dat ook gebruiken.
Voor binnen te komen in de zaal zou ik het 3e nemen.Er zit echt een goed tempo in!