Nu Online
Momenteel zijn er 479 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Boudoirshoot in studio

5-9-2012 14:36:51
Dag bruidjes,

zoals zovelen van jullie mij al hebben voorgedaan wil ik mijn toekomstige ook verrassen met een boudoirshoot. Nu heb ik eens rondgekeken op internet en het valt mij op dat de meesten naar jouw thuis of een door jouw gekozen locatie komen.
Ik ben echter op zoeken naar iemand die hiervoor een studio heeft.
Wie van jullie heeft dit ook gedaan, en heeft hiervoor gebruik kunnen maken van de studio van de fotografe?
Waren jullie tevreden? En als jullie haar en make-up ook bij hen hebben laten doen, is dit goed meegevallen? Heb hier namelijk wat schrik voor, ben nogal gehecht aan mijn eigen kapster ;-)

Marijke
15-12-2012
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 869

Jessica

Meld misbruik5-9-2012 14:42:39

Dag Marijke

Uit welke regio ben je juist? Ik ken wel iemand die een studio kan hebben hiervoor (en ik ben vaak de visagiste/haarstyliste). Ik kan je voor dit laatste geruststellen, er wordt niet geknipt ofzo aan jouw haar, je wordt enkel volgens jouw wensen opgemaakt.
Groetjes
Jessica
GlitGlam

Maaike
26-4-2014
 Meld misbruik5-9-2012 15:06:40

Bij dare2bedifferent kun je dit laten doen. dat is een studio! En hele leuke mensen
Groetjes

Raïssa
28-12-2012
 Meld misbruik5-9-2012 15:19:46

www.fotoboudoir.be is ook 'n hele goeie!
En je voelt je direct bij haar op je gemak!

Dot
13-7-2012
 Meld misbruik5-9-2012 15:30:11

Hoi

Weddings by Lily is zeker een aanrader. Zij voorzien haar, make-up en een leuke locatie. Alles wat jij moet doen is opdagen en een paar leuke lingeriesetjes en hoge hakken meebrengen. Bij mij was dit zeer goed meegevallen, mijn make-up en haar waren heel leuk, en mijn man was aangenaam verrast :-)

Groetjes

Sandro

Meld misbruik5-9-2012 15:33:32

sarah
3-8-2013
 Meld misbruik5-9-2012 17:14:15

ik heb ne (gewone) shoot laten doen bij willemdefijn.be die werken ook samen met een visagiste en die doet je haar maar er wordt niet geknipt hoor.

HEt leuke vond ik dat er een kennismakingsgesprek was zodat je elkaar beetje kon leren kenne en dit gingen ze dan gebruiken tijdens de shoot.

Groetjes

Marijke
15-12-2012
 Meld misbruik5-9-2012 17:36:28

al zoveel tips :-) leuk leuk

ga ik straks eens op mijn gemak allemaal bekijken als het ventje naar de training is ;-)

@ Jessica: ik ben van noord limburg, maar wil gerust een eindje rijden hiervoor

Christ

Meld misbruik5-9-2012 17:48:47

Ik doe ook fotosessies in studio, het model mag zelf haar visagie en/of kapsel laten verzorgen...
Ik werk in studio te Maarkedal

Greetz,
Christ
www.christvilez.be
www.onedaymodel.be

Ellen
25-5-2013
 Meld misbruik5-9-2012 20:23:10

Zou dit ook nog wel zien zitten?

Iemand die adresjes heeft voor Oost-Vlaanderen en liefst een vrouwelijke fotografe (voel ik mij ergens beter bij :p).

Wat is meestal de prijs voor zo'n shoot?

Yves

Meld misbruik6-9-2012 10:02:31

Beste Marijke,

Zelf bied ik ook boudoirshoots aan,...maar enkel op locatie!

Een mooie hotelkamer of bij jouw thuis bv.

De speelsheid die je in de foto's zal terugvinden kunnen
in de slaapkamer, maar evengoed de keuken of het douchecabine
gedifferenciëerd en stijlvol gebracht worden...dit is in een studio niet mogelijk.

Daar ben je afhankelijk van de aanwezige atributen en meestal
een enkele achtergrond. Pas op, dit geeft ook mooie beelden,
maar kan beperkter werken.

Vriendelijke groeten,
Yves

www.huwelijksfotograaf.nu

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...