Terug naar overzicht
Dag Marijke Uit welke regio ben je juist? Ik ken wel iemand die een studio kan hebben hiervoor (en ik ben vaak de visagiste/haarstyliste). Ik kan je voor dit laatste geruststellen, er wordt niet geknipt ofzo aan jouw haar, je wordt enkel volgens jouw wensen opgemaakt. GroetjesJessicaGlitGlamwww.glitglam.be www.facebook.com/glitglam
Bij dare2bedifferent kun je dit laten doen. dat is een studio! En hele leuke mensen Groetjes
www.fotoboudoir.be is ook 'n hele goeie! En je voelt je direct bij haar op je gemak!
HoiWeddings by Lily is zeker een aanrader. Zij voorzien haar, make-up en een leuke locatie. Alles wat jij moet doen is opdagen en een paar leuke lingeriesetjes en hoge hakken meebrengen. Bij mij was dit zeer goed meegevallen, mijn make-up en haar waren heel leuk, en mijn man was aangenaam verrast :-)Groetjes
ik heb ne (gewone) shoot laten doen bij willemdefijn.be die werken ook samen met een visagiste en die doet je haar maar er wordt niet geknipt hoor.HEt leuke vond ik dat er een kennismakingsgesprek was zodat je elkaar beetje kon leren kenne en dit gingen ze dan gebruiken tijdens de shoot.Groetjes
al zoveel tips :-) leuk leukga ik straks eens op mijn gemak allemaal bekijken als het ventje naar de training is ;-)@ Jessica: ik ben van noord limburg, maar wil gerust een eindje rijden hiervoor
Ik doe ook fotosessies in studio, het model mag zelf haar visagie en/of kapsel laten verzorgen...Ik werk in studio te MaarkedalGreetz,Christwww.christvilez.be www.onedaymodel.be
Zou dit ook nog wel zien zitten? Iemand die adresjes heeft voor Oost-Vlaanderen en liefst een vrouwelijke fotografe (voel ik mij ergens beter bij :p).Wat is meestal de prijs voor zo'n shoot?
Beste Marijke,Zelf bied ik ook boudoirshoots aan,...maar enkel op locatie!Een mooie hotelkamer of bij jouw thuis bv.De speelsheid die je in de foto's zal terugvinden kunnenin de slaapkamer, maar evengoed de keuken of het douchecabinegedifferenciëerd en stijlvol gebracht worden...dit is in een studio niet mogelijk.Daar ben je afhankelijk van de aanwezige atributen en meestaleen enkele achtergrond. Pas op, dit geeft ook mooie beelden,maar kan beperkter werken.Vriendelijke groeten,Yveswww.huwelijksfotograaf.nu