Momenteel zijn er 683 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
|
TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Silke
4-5-2013
|
5-9-2012 18:30:43
Ik ben al naar India geweest, was voor de trouw van mijn nicht. Zij is met een Indiër getrouwd en gaat er dus jaarlijks naartoe en zij vindt het super. Ik ben er maar voor een week gebleven. Ik vond het een zeer leuke ervaring maar heb ook al betere bestemmingen gedaan.. Het kan ook wel liggen aan het feit dat ik daar voor een trouw was en dus niet superveel uitstappen kon doen. Het zal ook wel van de plaats afhangen enzo. Gewoon je hart volgen. Spreekt India je enorm aan? Dan zou ik er zeker voor gaan..
|
|
joyce
30-4-2011
|
5-9-2012 19:30:05
ik heb al vaak gehoord: you like it or you hate it...
misschien eerst een ander Aziatisch land kiezen om kennis te maken met de cultuur?
groetjes Joyce
|
|
Fien
8-12-2012
|
5-9-2012 20:39:46
hallo,wij zijn 2 jaar terug ook naar india geweest ik denk dat, als je voor een relaxte week kiest je niet in india moet zijn. Houden jullie allebei van ontdekkingen, cultuur, iets totaal anders, dan kan je er voor gaan! zorg voor voldoende medische zorg (vooraf en tijdens de reis) want wij lagen er 3 dagen in het ziekenhuis en dit is echt niet de bedoeling op huwelijksreis :)
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
5-9-2012 20:52:43
Hey Lieve Een collega van mij is in mei dit jaar naar India geweest (oa Agra). Hij vond het zeer de moeite maar heeft wel enkele dagen een innige band met de toiletpot gehad. Hij vond persoonlijk Bali even indrukwekkend en ik lees dat veel bruidjes hier daar naartoe gaan. Hoe dan ook, het is jullie reis en uiteindelijk moeten jullie weten of jullie India als jullie bestemming zien! Knuf Becca
|
|
sarah
17-12-2011
|
5-9-2012 21:24:05
I hate it! Maar ben er altijd wel voor zaken geweest. Het stinkt er, ik voelde me constant vuil. En tegen de armoede moet je tegen kunnen.
Maar ik was nu voornl wel in mumbai.
|
|
Marlies
14-12-2012
|
5-9-2012 23:23:17
Hoi,
Ik kom toevallig net thuis van een avondje met vriendinnen, waarvan er eentje net getrouwd is (20 juli), en zij zijn 3 weken op reis geweest in India. Haar man komt van daar, dus gingen ze sowieso om daar ook nog eens traditioneel te trouwen. Ze zei dat het heel anders is dan wat wij hier gewoon zijn, op alle vlakken. Ze hebben (blijkbaar zoals iedereen die van hier naar daar reist) serieus diarree gehad, het was er ongelooflijk warm, arm en druk. Ook niet echt 'romantisch' in die zin dat hand in hand lopen 'not done' is bijvoorbeeld. Ook moest zij constant in lange broek lopen, wat soms echt onhoudbaar was in de hitte. Ze zei dat het heel leuk was om mee te maken, maar dat ze na die reis eigenlijk behoefte had aan een week rustvakantie om te bekomen :-)
|
|
Lieve
17-5-2013
|
6-9-2012 8:33:27
Bedankt voor al jullie reacties! Ik denk dat we uiteindelijk toch maar een andere bestemming doen, zeker als huwelijksreis. We zijn sowieso wel niet echt strandliggers en willen van alles zien en doen (zonder dat het fysiek te zwaar wordt), maar het moet toch wel romantisch blijven met veel momenten van rust.Ik weet zeker dat we India ooit nog gaan doen, maar het loopt niet weg, hè... Nu maar op zoek naar andere bestemmingen. Voor mijn verloofde moet er genoeg, zoals hij dat noemt, "intellectuele meerwaarde" zijn, dus typische strandvakantiebestemmingen ziet hij niet echt zitten. En nee, mijn ventje is geen saaie piet... Maar iets waar we rust en cultuur kunnen combineren moet ook bestaan, hè! Tips altijd welkom.
|
|
Leentje
21-7-2012
|
6-9-2012 9:47:46
costa rica is ook heel mooi! Combinatie van natuur en rust.
|
|
Julie
22-9-2012
|
6-9-2012 10:53:30
Ik heb India 5 jaar geleden bezocht (Rajasthan), ik vond dat geweldig.. Zoveel cultuur maar ook een cultuurshock ;-) 't is vuil ja, maar de elegante schoonheid van het land en de mensen compenseren alles. Mumbai is evenwel niet aan te raden, daar voelde ik me verschrikkelijk onveilig, daar is ook niet echt iets moois, dat is niet te vergelijken met Rajasthan hoor! Ahja, en je mag ook niet tè low budget willen reizen in India, want dan denk ik dat je er een afkeer aan overhoudt (treinen zitten stampvol, rijden niet op tijd, bussen zijn een verschrikking) , en zelfs in 5* hotels kan het zijn dat er hier een daar een insect zit, niets tegen te doen..als je dat weet is dat al minder erg ;-) Nu, vorig jaar ben ik naar Zuid Afrika geweest, dat vond ik ook superleuk. Daar gaat het meer over natuur en rust, en ook wel cultuur in Kaapstad. De tuinroute is zeer leuk, zeer romantisch.. je kan er gewoon een auto huren dus je bent zeer vrij. Er zijn romantische stranden om te gaan wandelen, parken om dieren te spotten (zaaalig) , superlekker eten, lekkere wijnen, uitgestrekte wijngaarden... aanrader!
Groetjes! julie
|
|
Lieve
17-5-2013
|
6-9-2012 17:09:48
Hey Julie Bedankt voor de nuttige informatie! Als we India doen, wordt het sowieso Rajasthan. Maar ik denk dat we dit zullen houden voor een latere ervaring. Grappig, ons tweede idee is Zuid-Afrika. Dat zie ik ook volledig zitten: natuur, cultuur, romantiek en wijntjes. Bring it on!
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
6-9-2012 18:35:46
Wij gaan totally voor zuid-Afrika!
|
|
sarah
17-12-2011
|
6-9-2012 20:21:35
haha wij zijn in januari naar Zuid Afrika geweest en we zijn er zo verliefd op geworden... Dat we al in oktober terugkeren voor nog eens drie weken! Een echte aanrader, super lekker eten , wijn . Zeer romantisch, enorm vriendelijke mensen.
|
|
|
|
|
|
|