Terug naar overzicht
HeyIk woon in België, maar heb het alleszins ook geprobeerd. You never know. De link werkt dus nog. Je moet hen eerst liken op Facebook en dan kun je je adres invullen. Ik ben eens benieuwd! :-) Koonings heeft trouwens ook een goeie app om de bruidsmode te bekijken. Heel veel collecties bij elkaar, ideaal om ideeën op te doen.
ooh dat wist ik nog niet, zo meteen eens nakijken
Ik heb dat ook gedaan en ook alles snel ontvangen. Is wel leuk. Maar voor mij jammer genoeg ook wat te ver maar de kousenband is wel tof! ;)
bij mij lukt dit niet die kousenband:(
@katrien: ook bij mij lukt dit niet :(
heb dit ook een aantal weken geleden gedaan en heb de kousenband ontvangen en idd ook die kortingsbonnen! Trouwjurk en Kostuum zijn al gekozen, maar die 3de bon van suittekledij heb ik gegeven aan m'n beste vriendin en dan rijden we samen tot daar om voor haar een mooi jurkje te gaan kiezen! Ik heb moeten 'liken' via Facebook en zo moeten registreren. Voor diegene die nog gaan proberen: veel succes!!!groetjes
Oei wel jammer voor zij waar het niet bij lukt! Misschien nog eens proberen.. via hun website de link aanklikken om ze te volgen via FB en dan kan je normaal je adres gegevens ingeven.Succes alvast!!!
Heb het ook gedaan en heb net een mail gekregen waarop staat dat ze de kouseband zo snel mogelijk gaan opsturen.Ben benieuwd! Mercikes voor de tip
Ik heb gisteren de kouseband ontvangen. Ik vind het "kitscherig" maar oh zo leuk! :-)
Ik heb het ook gedaan en enkele dagen later de kousenband en kortingsbonnen ontvangen :-) Ik ga er ook niet speciaal naartoe rijden, maar die kousenband is wel fijn om te ontvangen Wat wordt er tegenwoordig eigenlijk gedaan met een kousenband? Je ziet het vaak in fotoreportages dat de bruid die 's morgens aandoet, maar is het nog de gewoonte dat de bruidegom die dan 's avonds komt "zoeken" onder je kleed? Heb al verschillende trouwfeesten meegemaakt, maar nog nooit een kousenband gezien GroetjesJoyce
Ik heb het ook nog nooit op feesten gezien... Maar normaal is het de bedoeling dat de bruidegom deze met zijn tanden uitdoet en dan 'wegschiet' tussen de mannen. Het is zowat de mannelijke tegenhanger van het weggooien van het bruidsboeket Ik weet nog niet of wij het gaan doen, maar allesinds ga ik hem wel dragen die dag.. al is het maar om 'something borrowed something blue something old something new' kracht bij te zetten er zit blauw in en het is nieuw, dus nu nog iets geleend en oud hahaha