Nu Online
Momenteel zijn er 674 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kouseband - Koonings

5-9-2012 18:17:55
Hoi hoi

Vorige week zag ik op een website een link staan naar Koonings en als je je zou inschrijven voor de nieuwsbrief kreeg je een kouseband toegestuurd.. zo gezegd zo gedaan.... en ja hoor vandaag stak die netjes in de bus

En er zaten ook gelijk 3 kortingsbons bij die geldig zijn tot 1 mei 2013
-150 EUR korting op trouwkleed
-100 EUR korting op trouwkostuum voor de man
-100 EUR korting op suite kledij

Op zich toch wel mooie bedragen vind ik. Nu ja of ik er 146 KM heen voor over heb om die korting te ontvangen is nog een andere vraag he

Ik weet niet of de actie nog geldig is, jullie kunnen altijd is kijken.. al denk ik wel dat je misschien in NL moet wonen geen idee eigenlijk

Nathalie
6-6-2014
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 918

Lieve
17-5-2013
 Meld misbruik5-9-2012 18:27:39

Hey

Ik woon in België, maar heb het alleszins ook geprobeerd. You never know. De link werkt dus nog. Je moet hen eerst liken op Facebook en dan kun je je adres invullen. Ik ben eens benieuwd! :-)
Koonings heeft trouwens ook een goeie app om de bruidsmode te bekijken. Heel veel collecties bij elkaar, ideaal om ideeën op te doen.

Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik5-9-2012 18:34:47

ooh dat wist ik nog niet, zo meteen eens nakijken

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik5-9-2012 18:39:20

Ik heb dat ook gedaan en ook alles snel ontvangen. Is wel leuk. Maar voor mij jammer genoeg ook wat te ver maar de kousenband is wel tof! ;)

Katrien
11-5-2013
 Meld misbruik5-9-2012 18:49:46

bij mij lukt dit niet die kousenband:(

Kirsten
6-4-2013
 Meld misbruik5-9-2012 21:14:34

@katrien: ook bij mij lukt dit niet :(

Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik5-9-2012 21:36:02

heb dit ook een aantal weken geleden gedaan en heb de kousenband ontvangen en idd ook die kortingsbonnen! Trouwjurk en Kostuum zijn al gekozen, maar die 3de bon van suittekledij heb ik gegeven aan m'n beste vriendin en dan rijden we samen tot daar om voor haar een mooi jurkje te gaan kiezen! Ik heb moeten 'liken' via Facebook en zo moeten registreren. Voor diegene die nog gaan proberen: veel succes!!!

groetjes

Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik5-9-2012 22:25:44

Oei wel jammer voor zij waar het niet bij lukt! Misschien nog eens proberen.. via hun website de link aanklikken om ze te volgen via FB en dan kan je normaal je adres gegevens ingeven.

Succes alvast!!!

Eline
20-7-2013
 Meld misbruik5-9-2012 22:28:22

Heb het ook gedaan en heb net een mail gekregen waarop staat dat ze de kouseband zo snel mogelijk gaan opsturen.
Ben benieuwd! Mercikes voor de tip

Joke
27-7-2013
 Meld misbruik6-9-2012 7:47:41

Ik heb gisteren de kouseband ontvangen.
Ik vind het "kitscherig" maar oh zo leuk! :-)

Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik6-9-2012 7:49:19

Ik heb het ook gedaan en enkele dagen later de kousenband en kortingsbonnen ontvangen :-) Ik ga er ook niet speciaal naartoe rijden, maar die kousenband is wel fijn om te ontvangen
Wat wordt er tegenwoordig eigenlijk gedaan met een kousenband? Je ziet het vaak in fotoreportages dat de bruid die 's morgens aandoet, maar is het nog de gewoonte dat de bruidegom die dan 's avonds komt "zoeken" onder je kleed? Heb al verschillende trouwfeesten meegemaakt, maar nog nooit een kousenband gezien
Groetjes
Joyce

Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik6-9-2012 8:15:49

Ik heb het ook nog nooit op feesten gezien... Maar normaal is het de bedoeling dat de bruidegom deze met zijn tanden uitdoet en dan 'wegschiet' tussen de mannen. Het is zowat de mannelijke tegenhanger van het weggooien van het bruidsboeket

Ik weet nog niet of wij het gaan doen, maar allesinds ga ik hem wel dragen die dag.. al is het maar om 'something borrowed something blue something old something new' kracht bij te zetten er zit blauw in en het is nieuw, dus nu nog iets geleend en oud hahaha

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...