Terug naar overzicht
hey wij doen een 3d fles met jenever(rood en wit) ons thema ... met onze namen en datum op.wij hebben deze besteld in een doopsuikerwinkel... daar kan je heel veel ideeen opdoensuc6
wij gaan cinema tickets geven dan hebben ze er iets aan en dat wordt zeker gebruikt nu mijn getuigen zijn wel 21 en 30 jaar oud
wij hebben een mand laten vullen met pasta, en kruiden en wijn,...Wij willen ook iets geven waar ze nog geniet van hebben!
Wij hebben zo'n gepersonaliseerde pennen laten maken om onze getuigen te vragen. Ze waren echt dolenthousiast en zullen ze dan de dag zelf zeker gebruiken. Das inderdaad iets om op voorhand af te geven
Je kan het de ochtend van de trouw zelf afgeven toch?
Kijk eens op brianto.be daar hebben ze pennen en nog veel andere mooie gepersonaliseerde geschenken
Bedankt voor alle tips iedereen! @ Tima en Els: dat is inderdaad een goed idee! Ik denk alleen dat onze getuigen niet zoveel zoveel zullen zijn met dat De pennen 's ochtends al afgeven doe ik liever niet. Wij hebben namelijk nog een aantal cadeaus voorzien voor een paar mensen die op het feest zullen afgegven worden en dan lijkt het net of we de rest vergeten zijn of zo...Maaaar we hebben iets gevonden. We hebben op de website van origineel kodootje iets gevonden. Namelijk gegraveerde fotolijsten, met een kort tekstje om hen te bedanken, de foto van onze uitnodiging en onze namen en huwelijksdatum. Heel leuk hoor! Voor de geïnteresseerden: http://www.origineelkadootje.com/assortiment/fotolijsten/verzilverdefotolijst-klein.htmlVoila se, check!